Kako da zaradite od turizma u vreme kovida

Korona virus gotovo je upropastio turističke agencije i paralizovao turizam. Međutim, zatvorene granice i komplikacije oko putovanja u inostranstvo, donele su priliku da se domaći turizam dodatno razvija.
Kako da zaradite od turizma u vreme kovida
Foto: 021.rs
Broj stranih turista u Srbiji opao je za više od 50 odsto u toku prošle godine, ali pojedina seoska domaćinstva, gradovi, banje i jezera profitirali su od građana Srbije koji su ih iskoristili kao alternativne destinacije. Uz napredak vakcinacije i pojedine države sa kojima će Srbija sklopiti dogovor o ulasku turista, moguće je da će se i mnogi strani turisti odlučiti za boravak u našoj državi.
 
S obzirom na to, sada je trenutak da vlasnici privatnih smeštaja postave svoje vile, stanove i kuće "na mapu". Internet, naravno, nudi brojne mogućnosti da se to učini, ali umesto da "raspršite" svoju pažnju na više veb sajtova i na različite metode reklamiranja, trebalo bi da se fokusirate na jednu kohernetnu i kvalitetnu kampanju. 
 
1. Počnite od prezentacije
 
Slično kao i sa izdavanjem na duže vreme i prodajom nekretnina, potencijalnim klijentima je važno da jasno vide u šta se upuštaju kada rezervišu smeštaj. Za to je potrebno napraviti kvalitetne fotografije koje istinito, ali i atraktivno predstavljaju nekretninu. Ukoliko imate mogućnosti unajmite profesionalnog fotografa, ali svakako se potrudite da pre fotografisanja sredite objekat. Takođe, u vreme ubrzanog napretka digitalnih tehnologija, važno je da ostanete u toku. To možete učiniti ako napravite svoju video ili virtuelnu turu kroz smeštaj.
 
2. Budite prisutni na društvenim mrežama
 
Poželjno je da napravite veb sajt smeštaja, ali ukoliko se bavite ovim poslom u manjem obimu, prisustvo na društvenim mrežama može biti dovoljno, bar za početak. Naravno, samo prisustvo nije dovoljno, potrebna je i aktivnost. Ona podrazumeva postavljanje fotografija, komuniciranje sa potencijalnim turistima, ali i korišćenje sponzorisanih postova na mrežama poput Fejsbuka i Instagrama.
 
3. Neka vas zainteresovani lako nađu
 
Većina današnjih putnika pronalazi smeštaj preko Gugl pretrage. To znači da morate da prilagodite marketing njihovim navikama na internetu. Na primer, retko će neko u pretraživač ukucati "stan na dan u Novom Sadu". Češće će ta formulacija glasiti jednostavno: "stan na dan Novi Sad". Bez obzira na to da li imate sajt ili koristite neke druge platforme za promovisanje smeštaja (na primer, plaćeni sadržaji na blogovima), trudite se da koristite fraze kakve ljudi inače koriste u internet pretrazi.  
 
 
4. Dajte ponudu koju je nemoguće odbiti
 
Ljudi vole dobru ponudu koja može da uključuje sniženja ili posebne pogodnosti. Organizovanje nagradnih igara na društvenim mrežama može da bude zanimljiv način da privučete i više pratilaca, ali i da dobijete posetioca. Popusti na smeštaj mogu da privuku ljude koji inače nisu planirali da putuju. Nagrada ne mora uvek da bude popust - to može da bude i dodatan dan u smeštaju, besplatan doručak, karte za lokalni muzej ili nešto slično.
 
5. Registrujte se u bazi koju posećuje mnogo ljudi
 
Postoji mnogo platformi na kojima se reklamiraju nekretnine za kratkoročno izdavanje, ali neki od njih su često pretrpani već popularnim oglašivačima, a pokrivaju i druga mesta van Srbije. Da bi vaš smeštaj dobio pravu poziciju, potrebno je da pronađete usko-specijalizovani sajt poput www.sobe-smestaj.com koji je i visoko-pozicioniran u Gugl pretrazi, kako za gore pomenutu formulaciju "stan na dan Novi Sad", takođe i za pojmove "apartmani  Novi Sad", "smeštaj Novi Sad", a i specijalizovan za kratkoročne smeštaje u Srbiji i u Crnoj gori.
 
 
Prednosti sajta www.sobe-smestaj.com za vlasnike objekata za kratkoročno izdavanje
 
Gore pomenuti sajt, osim visoke pozicije na Guglu, nudi i brojne druge prednosti za vlasnike smeštaja.
 
1. Sajt je specijalizovan isključivo za smeštaje koji se kratkoročno izdaju, turističkog tipa, što znatno olakšava pretragu posetiocima sajta. 
 
2. Oglašavanje je po principu godišnjih članarina, bez provizija i svi upiti idu direktno vlasnicima smeštaja. 
 
"Ako uzmemo u obzir pozicije, posećenost, kvalitet, postoji ogromna isplativost oglašavanja na našem veb sajtu, jer sa jednim, ili dva upita za smeštaj koji se realiziju, vlasnici smeštaja pokriju godišnje oglašavanje. Takođe, iz mog ugla, korišćenje sajta je jednostavno,  kako za vlasnike smeštaja koji  izborom željenog paketa godišnjeg oglašavanja mogu lako da se registruju i upišu oglas, tako i za posetioce sajt koji traže smeštaj, veoma lako mogu da dođu do željenog smeštaja", objašnjava za 021.rs Aleksandar Jović, predstavnik ove platforme za oglašavanje.
 
 
3. Za blizu 800 ključnih reči www.sobe-smestaj.com, za mnoga mesta u Srbiji, se pozicionira od prve do treće pozicije u Gugle pretraživaču, dok je za blizu 1.500 ključnih reči takođe na početnoj stranici pretraživača.
 
4. Godišnje oglašavanje paketima,  uključuje promociju smeštaja, a u zavisnosti od paketa za koji se odlučite, moguće je i da oglas bude istaknut na početnoj strani sajta. Takođe, možete dobiti i promociju vašeg veb sajta i linkova kako na pomenutom web sajtu, tako i na jos 6 partnerskih sajtova.
 
5. Korisnici sajta www.sobe-smestaj.com dobijaju i opciju slanja notifikacija na gotovo 30.000 prijavljenih korisnika, kao i plaćenu promociju smeštaja na Fejsbuku.
 
Sve detalje o oglašavanju smeštaja banerom i registrovanju smeštaja na sajtu možete da vidite na stranici paketi godišnjeg oglašavanja smeštaja, a dodatna pitanja i informacije možete dobiti na samom sajtu.

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija

Miruju i dizel i benzin

Benzin i dizel će se u Srbiji od danas u 15 sati do 30. aprila, na pumpama prodavati po istim cenama.