Digitalna konferencija "Digital day" 3. juna

Digitalna konferencija "Digital day" koja će se baviti promenama u digitalnoj industriji u poslednjih deset godina biće održana 3. juna.
Digitalna konferencija "Digital day" 3. juna
Foto: Pixabay
Ovogodišnja konferencija biće deseta po redu, a ona će se održati pod nazivom "10 godina kidamo digital". Ideja programa konferencije jeste da isti da odgovore na to kako je izgledala protekla decenija u digitalnoj industriji i koliko je ona napredovala, kakve je promene donela i koliko je uticala na promenu poslovne klime u zemlji i regionu.
 
Osim toga, organizatori navode da će se na konferenciji pričati i o tome kako smo evoluirali od jurnjave za fanovima, pratiocima i lajkovima, preko fleš aplikacija i foto konkursa do toga da nas nekoliko korenitih promena algoritma dovede do uspostavljanja novih vrednosti: native sadržaja, influencer marketinga, upotrebe programatika i piksela u svakoj digitalnoj kampanji.
 
"Glavne teme keynote predavanja i panela biće rekapitulacija krucijalnih dešavanja u digitalnoj industriji i digitalnoj zajednici od njenog postanka. Prisetićemo se šta je sve uticalo na to da se digital transformiše u ono šta danas predstavlja, kakvi su efekti tih promena, koliko su promene uticale na digitalne profesionalce i korporacije, njihove kampanje, kao i kakve nam je promene donela prethodna godina i kakva su predviđanja za period koji je pred nama", najavljuju organizatori konferencije.
 
Oni dodaju i da će program otvoriti Igor Černiševski, Head of Digital u Direct Media United Solutionsu predstavljanjem AdEX istraživanja za 2020. godinu u toku kog će biti prezentovani referentni podaci o veličini i obimu tržišta digitalnog oglašavanja na globalnom nivou i u Srbiji. Nastavak programa obeležiće 3 panel diskusije i 5 keynote predavanja predstavnika vodećih svetskih i domaćih digitalnih kompanija.
 
Prvi među keynote predavačima biće Ivan Radojičić, Brand Partnerships Manager kompanije TikTok u Njujorku. Ekskluzivno prvi put u Srbiji nastupa predstavnik ove vrlo popularne društvene platoforme, koja u poslednje dve godine beleži fantastičan uspon u broju korisnika. 
 
Posle njega predavač će biti i Gerton Bejo, osnivač i CEO, agencije Vatra, koji nakon studija 2D i 3D dizajna i komunikacija u Velikoj Britaniji diplomirao dizajn i oglašavanje, a kasnije se specijalizovao za istoriju umetnosti u Velikoj Britaniji. Gerton više od 20 godina pruža usluge na polju polju dizajna, marketinga i oglašavanja stotinama klijenata iz različitih industrija u Albaniji i na Balkanu, gde agencija Vatra ima svoje prisustvo.
 
U nastavku programa svoja predavanja održaće Soco Nunez de Cela, Interim Marketing Director iz Burger Kinga i Biljana Stojković iz oglasnika Sasomange, kao i drugi govornici čija će imena uskoro biti objavljena.
 
IAB MIXX Awards dodela biće održana nakon konferencijskog programa, 3. juna, kada će najboljim digitalnim agencijama biti svečano dodeljene nagrade za kampanje i projekte realizovane u toku 2020. godine.
 
Ogranizatori navode i da će svi koji su zainteresovani moći da prate video prenos uživo na veb strani www.digitalday.rs ukoliko prethodno obezbede kotizaciju.

Kad ste već ovde...

Stotine hiljada vas svakodnevno se oslanja na 021 tragajući za istinom i objektivnim pristupom informisanju. Obavezali smo se da ćemo raditi u interesu javnosti sa uspostavljenim visokim standardima novinarske profesije i vi ste nam uzvratili ogromnim poverenjem. Vašu podršku sada možete i da konkretizujete. 021 je pokrenuo gift shop - Shopins.rs, a kupovinom nekog od zanimljivih artikala direktno podržavate rad redakcije 021. Svaki vaš doprinos, ma kako bio velik ili mali, dragocen je za našu budućnost. Jer pravo novinarstvo vredi.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija

Gugl ponovo pod istragom u EU

Regulatorna agencija EU pokrenula je novu antimonopolsku istragu protiv Gugla, ovog puta da bi utvrdila da li američki tehnološki gigant guši konkurenciju u sferi tehnologije za digitalni marketing.

Privilegije protiv životne sredine

Leteti za deset evra od Milana do Zagreba ili polagati pravo na parkiranje "ispred zgrade" je nevidljvo zagađivanje okoline koje smo sticajem istorijskih okolnosti navikli da upražnjavamo.

MMF usvojio novi aranžman sa Srbijom

Odbor direktora Međunarodnog monetarnog fonda (MMF) potvrdio je u Vašingtonu novi savetodavni aranžman sa Srbijom, koji će trajati narednih 30 meseci.

Pad akcija na Beogradskoj berzi

Akcije na Beogradskoj berzi nastavile su pad, gurajući indekse u minus i na dnevnom i na nedeljenom nivou, dok su investitori bili malo aktivniji poslednjeg trgovačkog dana u ovoj sedmici.