Kako kaže, nedostaje 8.000 vozača u drumskom teretnom transportu i oko 4.000 vozača kod autobuskih prevoznika.
"Ovo stvara sve veći problem za poslodavce u drumskom transportu i korisnike usluga u Srbiji, zbog čega je podsticanje edukacije izuzetno važno", rekao je Aleksić.
Prema njegovim rečima, iako su zarade za ovo zanimanje značajno povećane, jedna od velikih prepreka za one koji žele da se njime bave predstavljaju strogi uslovi licenciranja, čak stroži nego u mnogim državama EU, kao i visoka cena obuke.
Otkako je u 2020. uveden novi način sertifikacije vozača, u Srbiji se uspostavljao sistem centara za obuku, sertifikovani su stručni predavači, registrovani CPC centri, zahvaljujući čemu sada postoji sertifikovano 20 centara za CPC obuku, saopštila je Nemačka razvojna saradnja (GIZ).
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 11
Tt
9
Otvoriš pečenjaru pa postaneš direktor EPS-a.
Lepiš li pločice postaneš direktor BIA.
Plagiraš li doktorat eto ministra finasija.
Duneš li malo travicu ministar vojni.
U svim oblastima koje se svakodnevno izmišljaju
kad nešto zashereš državica oprosti i ideš na veću funkciju.
I kako onda da budeš majstor, vozač ,pošten i radan čovek kad
funkcija zaskače iza svakog ugla. Naravno ako si
član SNepismene Sekte, a ovi što baš hoće da rade i da
se to i plati odoše na truli zapad.
Kole
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar