Poskupljuje auto-osiguranje: "Skočile su isplate šteta, cene rezervnih delova"

Generalni sekretar Udruženja osiguravača Srbije Duško Jovanović najavio je na otvaranju Srpskih dana osiguranja na Zlatiboru da će u narednom periodu poskupeti auto-osiguranje.
Poskupljuje auto-osiguranje: "Skočile su isplate šteta, cene rezervnih delova"
Foto: Pixabay

On kaže da je poslednje poskupljenje bilo 2014. godine.

"Prihvatili smo kao industrija osiguranja sugestije Narodne banke Srbije da se potrudimo da zajedno pokušamo da ublažimo efekat inflacije u našoj zemlji. U narednom periodu to poskupljenje predstoji, skočile su isplate šteta, cene rezervnih delova, kao i sve druge cene koje se odnose na našu industriju", rekao je Jovanović.

On je naveo da je osiguranje, za razliku od ostalih industrija, dosta dobro prošlo u doba pandemije i da je prošle godine ukupna premija bila više od milijardu evra, dodavši je od toga više od 600 miliona evra isplaćeno štete, a da su društva osiguranja akumulirala više od dve milijarde evra, od čega se značajna sredstva ulažu u državne obveznice, dobar deo u poslovne banke, a jedan manji u nekretnine.
 
Ukupna premija osiguranja povećana je sa 61,5 milijardi dinara u 2012. godini na 119,4 milijarde dinara u 2021. godini, a premija životnih osiguranja sa 11,9 milijardi dinara na 27,1 milijardu dinara, izjavila je  guvernerka Narodne banke Srbije Jorgovanka Tabaković na otvaranju Srpskih dana osiguranja, saopšteno je danas.
 
Guvernerka Narodne banke Srbije Jorgovanka Tabaković izjavila je da po najvažnijim pokazateljima u prethodnih 10 godina industrija osiguranja beleži natprosečan rast.
 
"Konkretno, iznosi kapitala, ukupne imovine, tehničkih rezervi i premije životnih osiguranja više su nego udvostručeni, kao i iznos rešenih šteta, takođe udvostručen, sa 27 na 56,8 milijardi dinara", istakla je Jorgovanka Tabaković.
OGLASI RADNO MESTO!

Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.

Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.

  • Звездан

    17.11.2022 22:54
    Ја једва штету наплатио, да нисам припретио адвокатом не бих добио ни 50%... Кад сам проверавао мој ауто на кар вертикалу они написали три пута већу штету од реалне... Све је могуће...
  • Boki

    17.11.2022 09:24
    A mi se prepiremo sto Baja Knindza peva na Spensu…
  • w/e

    16.11.2022 20:42
    sud
    Zato kad mi neko udari auto star par godina, na kojem branik kosta 2000+ eur, nude 100 eura odstete da to neki njihov muljator zamulja jer sa odredjenim ovlascenim servisima nemaju saradnju itd, i tako svaki put moram da angazujem advokata kako bih ostvario neko pravo, u suprotnom prolaze na neinformisanost ostecenih.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija

Rat za retke minerale

Do pre pola veka samo su fizikohemičari znali za elemente poput galijuma ili telura čija je upotreba i na globalnom planu, samim tim i potražnja, bila minimalna.

BDP Srbije veći dva odsto

Realni rast bruto domaćeg proizvoda (BDP) Srbije u periodu od januara do septembra 2025. međugodišnje je uvećan za oko dva odsto, a najveću zaslugu za to ima rast industrijske proizvodnje.

Banka broj 1 za oročenu deviznu štednju

AikBank, najveća domaća privatna banka u Srbiji, još jednom opravdava svoju reputaciju banke broj jedan za oročenu deviznu štednju građana i u Nedelji štednje.

Arktička ruta: Kraći put od Kine do Evrope

Brod "Istanbulbridge" u vlasništvu nacionalne kineske kompanije za pomorski saobraćaj ostaće zabeležen kao prvi brod koji je iz kineskih voda do Evrope doplovio koristeći se plovnom rutom kroz Arktik.