To je više nego dvostruko od očekivanja analitičara, pre svega zato što se Kina naglo oporavila nakon dužeg zatvaranja zbog kovida.
Prodaja francuske kompanije, koja poseduje brendove Luj Viton i Dior, kao i konjak Henesi i američku juvelirsku kuću Tifani, dostigla je 21 milijardu evra za tri meseca do kraja marta.
Navodi se da je rast od 17 odsto drastično prevazišao očekivanja analitičara u nivou od osam odsto.
Brojke LVMH-a, koje su se pokazale "otpornim" na rastuću inflaciju i previranja na tržištu, predstavlja prvu projekciju razmera kineskog oporavka nakon što su blokade zbog kovida smanjile prodaju, navodi Rojters.
Francuska kompanija saopštila je da je u prvom kvartalu prodaja u Aziji, ne računajući Japan, porasla za 14 odsto, u poređenju sa padom od osam odsto u četvrtom kvartalu prošle godine. Grupa je navela da očekuje da će Kina ostvariti rast u 2023.
Ta slika biće drugačija u SAD, gde veća potražnja od prošle godine pokazuje znake opadanja, posebno među mlađim kupcima niže potrošnje.
Prodaja u SAD je porasla za osam odsto u ovom kvartalu, više nego što su analitičari očekivali.
LVMH je u 2022. ostvario 27 odsto svojih prihoda u Americi i 30 odsto u Aziji, isključujući Japan, a akcije te kompanije porasle su za 23 odsto od početka godine.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 2
Grunf
Pa
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar