Stelantis imenovao novog generalnog direktora

Automobilski koncern Stelantis imenovao je Italijana Antonija Filozu za generalnog direktora, kao naslednika Karlosa Tavaresa koji je u decembru prosle godine podneo ostavku.
Stelantis imenovao novog generalnog direktora
Foto: Pixabay (ilustracija)

Stelantis je danas saopštio da je odluku o imenovanju Filoze jednoglasno doneo odbor direktora kompanije, nakon što je specijalni komitet obavio podrobnu selekciju među svim kandidatima.

Antonio Filoza ima 25 godina staža u automobilskoj industriji i do sada je bio šef kompanije Stelantis za Severnu i Južnu Ameriku. 
 
Kao glavni operativac Stelantisa u Južnoj Americi, postigao je da Fijat je postane vodeći brend na tamošnjem automobilskom tržištu i ujedno ojačao je pozicije Pežoa i brendova kompanija RAM i Džip, naveo je Stelantis.
Filoza će dužnost generalnog direktora preuzeti 23. juna.
 
Koncern će prehodno sazvati i skupštinu akcionara, piše u saopštenju.
Stelantis je jedan od najvećih koncerna automobilske industrije u svetu i u njegovom portfoliju su brendovi Abart (Abarth), Alfa Romeo, Krajsler (Chrysler), Sitroen (Citroen), Dodž (Dodge), francuski DS automobili, Džip (Jeep), Fijat (Fiat), Lanča (Lancia), Maserati, Opel, Pežo (Peugeot), Ram, Voksal (Vauxhall), karšering kompanija Fri2muv (Free2move) i italijanska lizing kompanija Lizis (Leasys).
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
  • secirano

    28.05.2025 23:34
    Abarth, Alfa Romeo, Maserati, Lancia i Ferrari su u vlasništvu FIAT-a.
    DS je samo brend Citroena, a Peugeot je zajedno sa Citroenom u grupaciji PSA.
    Opel i Vauxall su u vlasništvu General Motorsa, i to su samo dva različita naziva za potpuno iste automobile za različita tržišta.
    Sve u svemu, Stelantis je čisto finansijska interesna grupacija proizvođača u krizi, i ništa više od toga.
    To što su u problemu im je jedini zajednički imenitelj i jedini razlog za udruživanje, a u probleme su upali mnogo pre nego što su se pojavili problemi za sve proizvođače kao posledica političke agende za elektrifikaciju.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija

Digitalni evro je uskoro među nama

Subota, 25. oktobar, biće značajan dan za Evropsku uniju, zapravo za sve koji se oslanjaju na evro, monetu najlukrativnije političke zajednice na svetu.

Minimalac u Srbiji u 2026. će biti 551 evro

Ministar finanasija Siniša Mali i ministarka za rad Milica Đurđević Stamenkovski saopštili su da će zvaničan predlog biti da minimalna zarada od 1. januara iznosi 551 evro ili 64.554 dinara.

UN: 88 operatora obustavilo poštanske usluge sa SAD

Ukupno 88 operatora je potpuno ili delimično obustavilo poštanske usluge sa SAD, što je dovelo do pada poštanskog saobraćaja ka toj zemlji za više od 80 odsto, zbog uvođenja novih američkih carinskih mera.