Menu 021

Proizvođači forsiraju ekran na dodir, iako ga vozači baš i ne vole

Proizvođači žele da nas uvere da su ekrani osetljivi na dodir u automobilima najbolja stvar koja nam se mogla dogoditi, ali mnogi vozači ne misle tako.
Info 23.11.2020. | 10:32
Proizvođači forsiraju ekran na dodir, iako ga vozači baš i ne vole
Foto: Pixabay
Iz ugla auto-kompanija, gomilanje funkcija na jednom mestu samo je prilika da se uštedi, odnosno da se smanje troškovi proizvodnje.
 
Prema reprezentativnoj anketi Instituta za istraživanje mišljenja YouGov napravljenog u ime platforme za prodaju automobila mobile.de, nemački vozači se radije oslanjaju na klasične dugmiće i prekidače nego na ekrane osetljive na dodir i glasovnu kontrolu prilikom upravljanja svojim automobilima - iako prepoznaju prednosti nove tehnologije.
 
Prema istraživanju, mnogi vozači u Nemačkoj još ne uživaju u upravljanju glasom, gestovnim ili touchscreen komandama, već više vole da u automobilu pritiskaju komande na starinski način.
 
Njih 37 odsto preferira dugmiće i prekidače, a još 22 odsto smatra da je kombinacija različitih upravljačkih elemenata najbolja.
 
Sa druge strane, njih 16 odsto preferira ekran osetljiv na dodir i/ili kontrolu gestovima, dok samo deset odsto želi da kontroliše funkcije svog automobila pretežno ili u potpunosti glasom.
 
Prema anketi, ispitanici pre svega žele prave, fizičke komande (dugmiće i prekidače) za otvaranje i zatvaranje prozora, za podešavanje klima-uređaja i jačine zvuka audio-sistema.
Autor: Revijahak
Preuzimanje delova teksta ili teksta u celini je dozvoljeno bez ikakve naknade, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.021.rs. Preuzimanje fotografija je dozvoljeno samo uz saglasnost autora.

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar



Preostalo 1500 Karaktera


* Ova polja su obavezna
O nama Oglašavanje Kontakt Impresum Uslovi i pravila korišćenja Pošalji vest