Fejsbuk i Instagram planiraju da korisnicima omoguće skrivanje lajkova

Društvene mreže Fejsbuk i Instagram počinju s testiranjem opcija koje će korisnicima omogućiti da sami odluče da li žele ili ne da broj lajkova na njihove objave bude svima vidljiv.
Fejsbuk i Instagram planiraju da korisnicima omoguće skrivanje lajkova
Foto: Pixabay
Instagram je još pre dve godine počeo da eksperimentiše s opcijom skrivanja broja lajkova, ali im tokom pandemije to nije bio prioritet, već im je fokus bio na drugim stvarima i podršci korisnicima.
 
Iako ideja o skrivanju lajkova ima smisla, mnogi njome ipak nisu bili zadovoljni, a to se pogotovo odnosi na influensere kojima je taj broj važan zbog njihovog uticaja na mrežama, privlačenja novih pratilaca, ali i partnera i oglašivača.
 
Uticaj "lajka" na mlade
 
S druge strane, aktivnosti na društvenim mrežama mnogima stvaraju veliki stres i ponekad se povezuju i s mentalnim problemima, pogotovo među mladima. Naime, njima je svaka objava često neka vrsta dokazivanja među vršnjacima, pa im je broj lajkova veoma bitan jer, što im više ljudi u virtuelnom svetu pokaže palac gore, to je njihova popularnost veća – i na društvenim mrežama, a često i u stvarnom svetu.
 
Instagram je počeo s testiranjem skrivanja lajkova upravo kako bi pomogao takvim korisnicima i omogućio im da ne budu pod pritiskom i stresom oko broja lajkova nakon svake objave.
 
Stručnjaci iz Instagrama počeli su da analiziraju rezultate tih testova, pa su zaključili da je najbolje da korisnicima daju izbor da sami odluče šta će uraditi s lajkovima, hoće li ih prikazati ili sakriti. Testiranje takve opcije počeće uskoro na malom broju korisnika, a osim Instagrama, isto će napraviti i druga Zakerbergova mreža - Fejsbuk.
 
Treba naglasiti da će objave u takvim slučajevima i dalje moći da se lajkuju i da će korisnicima koji objavljuju sadržaj broj lajkova biti vidljiv u statistici, ali ta brojka neće biti vidljiva drugima. 
 
Nije poznato koliko će vremena testiranje trajati i koliki broj korisnika će dobiti mogućnost skrivanja lajkova.
 
Naravno, sama testiranja nisu garancija da će opcije s kojima se eksperimentiše zaista postati dostupne, međutim, za pretpostaviti je da će svim korisnicima odgovarati da imaju što veću kontrolu nad svojim profilima i prikazom sadržaja ili broja lajkova na njima.
ShopiNS

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Nauka i tehnologija

Pejonir pokrenuo saradnju sa eBayom

Svetska platforma za plaćanje i elektronsku trgovinu Pejonir (Payoneer) pokrenula je saradnju sa iBejom (eBay) kako bi prodavcima omogućio da budu plaćeni za ono što prodaju na toj platformi.

Uskoro prodaja karata za razgledanje Zemlje iz svemira

Raketna kompanija milijardera Džefa Bezosa "Blu Oridžin" uskoro će početi prodaju karata za suborbitalna razgledanja na svojoj letelici "Novi pastir", što označava prekretnicu ka novoj eri privatnih komercijalnih svemirskih putovanja.