Vlada: Srbija u izveštaju Uneska o nauci među prvih 15 u svetu

Organizacija Ujedinjenih nacija za obrazovanje, nauku i kulturu (Unesko) objavila je pre nekoliko nedelja izveštaj o nauci za 2021. godinu.
Vlada: Srbija u izveštaju Uneska o nauci među prvih 15 u svetu
U kategoriji uvećanje udela BDP u istraživanju i razvoju Srbija je plasirana među prvih 15 zemalja u svetu, saopštila je Vlada Srbije.

Navedeno je i da Srbija ima gotovo ravnopravan udeo muškaraca i žena u nauci, dok je prosek zemalja Evropske unije 33 odsto.

U izveštaju su posebno istaknuta ulaganja u nauku i naučnu infrastrukturu.

Pohvaljeno je formiranje Fonda za nauku, donošenje posebnih zakona koji se odnose na naučnu oblast kao i izgradnja Bio Sens instituta u Novom Sadu, koji će biti centar naučne izvrsnosti u poljoprivredi.

Srbija je posebno pohvaljena za formiranje naučno-tehnoloških parkova u Beogradu, Nišu, Novom Sada i Čačku.

• Ana

19.07.2021 17:52
    nije mi poznato,a zanima me
    A gde je taj naucno tehnoloski park u Novom Sadu?
  • Тоза

19.07.2021 11:03
    Ја теби војводо, ти мени серда
    Баш лепо "насликан" лажни статус науке у овом бастиону зла.
    Влада Србије, састави извештај (нормално лажни), о улагању у науку, а тај новац заврши у ко зна чијем мафијашком џепу, па тај извештај пошаље УНЕСКО-у,
    који се потом огласи са лажном сликом коју је од србске власти добио.
    Исувише "добро" знамо где живимо, ко нам води државу и како се наука третира на овим просторима.
    Не мора УНЕСКО о томе да нас учи.
  • Naučnik

18.07.2021 11:29
    Hahaha
    Ma suuuper, neverovatno kako nam je dobro! Statistika naslika šta hoćeš, kad bi neko pogledao gde završe te pare "uložene" u nauku video bi stvarno stanje.

VIDEO: Zemljino jezgro se zaustavilo

Malo ko od nas razmišlja o kovitlajućem, užarenom jezgru naše planete, sve dok nas neki iznenadni pokret, zemljotres ili vulkanska erupcija, ne uzdrmaju.

Tramp se vraća na Fejsbuk i Instagram

Kompanija Meta će dozvoliti bivšem predsedniku SAD Donaldu Trampu da se vrati na Fejsbuk i Instagram u narednim nedeljama, dve godine nakon što je njegov nalog suspenovan sa tih društvenih mreža.

Otkrivene najudaljenije zvezde naše galaksije

Astronomi su otkrili na ivici Mlečnog puta grupu zvezda koje su najudaljenije od Zemlje, udaljenije od bilo koje do sada poznate zvezde naše galaksije i na pola su puta do susedne Andromede.