Igra Super Mario Bros. prodata za dva miliona dolara

Retka i još uvek zapakovana kopija prvog dela legendarne video igre Super Mario Bros. prodata je za rekordnih dva miliona dolara.
Igra Super Mario Bros. prodata za dva miliona dolara
Foto: Pixabay
Ovaj rekord oboren je samo nekoliko nedelja nakon što je za 1,56 miliona dolara prodata kopija Super Marija 64.
 
Rekord je srušen i dva miliona dolara je službeno najveći iznos koji je neko isplatio za video igru, piše Index.hr.
 
Ovo je još samo jedna u nizu visokoprofilnih aukcija, a "Njujork tajms" piše kako je ovu kopiju odradila kompanija "Rally", koja se i inače bavi prodajama ovog tipa.
 
Iznos koji je na početku tražen za ovu igru bio je 140 hiljada dolara, ali se tokom aukcije cifra popela do neverovatnih dva miliona dolara, koje je iskeširao "anonimni kupac koji se bavi kupovinom skupocenih predmeta u svetu video igara".
 
Inače, zanimanje za retke i stare igre je u porastu, a nedavno je za gotovo 900 hiljada dolara prodat i neotvoreni primerak prvog dela kultne igre Legend of Zelda za NES.

Podrži 021

021 je pokrenuo svoj gift shop - Shopins.rs, a kupovinom nekog od artikala direktno podržavate rad naše redakcije. Svaki vaš doprinos, ma kako bio velik ili mali, dragocen je. Jer pravo novinarstvo vredi.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Nauka i tehnologija

Više od trećine mladih u Srbiji na Tiktok-u

Alternativni izveštaj o položaju mladih Krovne organizacije mladih Srbije (KOMS) pokazuje da čak 35 odsto mladih u Srbiji uzrasta od 15 do 30 godina koristi društvenu mrežu Tiktok.