VIDEO: Robot dočekuje Kineze koji dolaze na testiranje na kovid

Humanoidni robot privukao je mnogo pažnje u kineskom gradu Dalijanu u provinciji Liaoning, gde usmerava ljude koji dolaze da se testiraju na virus korona, prenosi "Čajnadejli".
Kina trenutno beleži povećanje broja novozaraženih, a na lokaciji prikupljanja uzoraka, odnosno lokaciji za testiranje na kovid, nalazi se robot koji daje uputstva ljudima.
"Molimo pripremite svoj zdravstveni kod i ličnu kartu. Sarađujmo aktivno s medicinskim osobljem i brzo suzbijmo epidemiju zajedno. Borimo se", poručuje robot.

Robot "govori" lokalnim dijalektom, a ima izgled mlade žene, klima glavom, pravi gestikulacije i pomera usne.

U Dalijanu je potvrđen jedan lokalno prenesen slučaj zaraze kovidom, a do utorka je imao 62 potvrđene infekcije i 70 asimptomatskih prenosnika.

Lokalna vlada je osigurala besplatno testiranje.

Napravljen veštački mesec

Naučnici u Kini su napravili istraživačko postrojenje u kojem se nalazi "veštački mesec", a koje omogućava simuliranje uslova niske gravitacije na Zemlji za male predmete.

Sunce je verovatno imalo prstenove

Pre nego što su se u našem Sunčevom sistemu formirali Zemlja i druge planete, Sunce je verovatno bilo okruženo divovskim prstenovima prašine sličnim onima oko Saturna, navode naučnici u novoj studiji.

Instagram vraća jednu staru opciju

Prošlog meseca Instagram je objavio da će vratiti opciju hronološkog sortiranja vesti i objava tokom 2022. godine. Sada su neki korisnici počeli da dobijaju ovu opciju.