Plavi "ekran smrti" vraća se u Windows 11

Najnovije izdanje operativnog sistema Windows nakon novog ažuriranja vratiće čuveni plavi "ekran smrti".

Ažuriranje, koje omogućava dostupnost tradicionalne funkcije, nakon testiranja će postati dostupno svima.

Microsoft je objavio još jedno ažuriranje za Windows 11, koje je trenutno dostupno testerima u okviru Insajder kanala.

Ono što je zanimljivo, ispravka će uključivati i jednu kozmetičku izmenu. Windows 11 je do sada koristio crni ekran smrti ("Black Screen of Death"), a ažuriranje će promeniti boju crnog ekrana u plavu, što je bila tradicija u ranijim verzijama Windowsa.

Plavi ekran smrti (Blue Screen of Death ili BSoD) je postala svojevrsna legendarna funkcija, a predstavlja ekranski prikaz koji se pojavljuje nakon sistemske greške na računarskim sistemima Windows.

Funkcija plavog ekrana ima i svoju Reddit zajednicu, koja redovno prati ovu i druge greške na računarima.

• Tozo

17.11.2021 21:21
    Ja sam imao dva praseta, jedno crklo pa poplavelo, drugi udario traktor pa pocrnelo. Zato sada koristim isključivo Linux.
  • Niko

16.11.2021 13:46
    Klasicni windows xp
    Vec imam dva microsoft taBleta: microsoft surface go 2 i 3. Razlika je sto go 2 koristi windows 10 i perfektno radi dok go 3 koristi windows 11 i sistem je jako spor, pada sistem, iako su to potpuno nove stvari iz eu ne iz kine, originalna "nederland" roba ta evropsko zapadno trziste, ta konstatacija js i drugih korisnika go3 i jaju se te bi radije menjali za go 2

Facebook pravi najbrži računar na svetu

Matična kompanija Facebooka "Meta Platforms Inc" objavila je da su članovi njenog istraživačkog tima počeli da prave novi superračunar namenjen istraživanju veštačke inteligencije.

Napravljen veštački mesec

Naučnici u Kini su napravili istraživačko postrojenje u kojem se nalazi "veštački mesec", a koje omogućava simuliranje uslova niske gravitacije na Zemlji za male predmete.

Sunce je verovatno imalo prstenove

Pre nego što su se u našem Sunčevom sistemu formirali Zemlja i druge planete, Sunce je verovatno bilo okruženo divovskim prstenovima prašine sličnim onima oko Saturna, navode naučnici u novoj studiji.