Microsoft će nastaviti sa podrškom za Windows 10, poznato i do kada

Microsoft će nastaviti sa podrškom za Windows 10 i to do 2025. godine.
Microsoft će nastaviti sa podrškom za Windows 10, poznato i do kada
Windows 11 je izašao, privukao je veliku pažnju, već možete preći na njega i zaboraviti Windows 10, ali mnogi to ne žele da učine.
Microsoft je toga svestan i nastaviće sa podrškom za Windows 10 sve do oktobra 2025. godine.
Krajem novembra će pustiti novo ažuriranje za Windows 10, Windows 10 21H2, prenosi "Ars Technica".

"Desetka" je do sada imala ažuriranje jednom mesečno, a od sada će ga dobijati jednom godišnje, isto kada i Windows 11.

Windows 10 21H2 imaće podršku 18 meseci, pa znači da ćemo verovatno videti i 22H2 i 23H2 narednih godina.

• BlasteR

18.11.2021 13:18
    Update
    Mala ispravka, Win 10 je imao besbednosno ažuriranje jednom mesečno (security patches), što će i nastaviti da ima na mesečnom nivou, kao i Win 11. Promena je što je do sad za Win 10 dva puta godišnje izlazila nadogradnja funkcionalnosti (feature update), a od sada će taj feature update izlaziti jednom godišnje kao i za Win 11.

Facebook pravi najbrži računar na svetu

Matična kompanija Facebooka "Meta Platforms Inc" objavila je da su članovi njenog istraživačkog tima počeli da prave novi superračunar namenjen istraživanju veštačke inteligencije.

Napravljen veštački mesec

Naučnici u Kini su napravili istraživačko postrojenje u kojem se nalazi "veštački mesec", a koje omogućava simuliranje uslova niske gravitacije na Zemlji za male predmete.

Sunce je verovatno imalo prstenove

Pre nego što su se u našem Sunčevom sistemu formirali Zemlja i druge planete, Sunce je verovatno bilo okruženo divovskim prstenovima prašine sličnim onima oko Saturna, navode naučnici u novoj studiji.