Tviter nakon pola godine ponovo dostupan u Nigeriji

Tviter će ponovno postati dostupan u Nigeriji nakon što je tamošnja vlada objavila da će ukinuti blokadu pristupa toj platformi.
Tviter nakon pola godine ponovo dostupan u Nigeriji
Nakon razgovora s američkom kompanijom, dogovoreno je da će Tviter otvoriti kancelarije u Nigeriji, rekao je vladin zvaničnik ne otkrivajući detalje.
Zabrana se ukida od ponoći.
Predsednik Muhammadu Buhari dao je uputstva 5. juna da se zabrani pristup Tviteru u zemlji sa oko 200 miliona ljudi.

Prethodno je Tviter izbrisao kontroverznu poruku predsednika o nigerijskom građanskom ratu i suspendovao Tviter nalog šefa države na 12 sati.

Vlada tada nije navela konkretan razlog za suspenziju.

Međutim, navodi se da je platforma više puta korišćena za aktivnosti koje bi mogle potkopati postojanje Nigerije.

Facebook pravi najbrži računar na svetu

Matična kompanija Facebooka "Meta Platforms Inc" objavila je da su članovi njenog istraživačkog tima počeli da prave novi superračunar namenjen istraživanju veštačke inteligencije.

Napravljen veštački mesec

Naučnici u Kini su napravili istraživačko postrojenje u kojem se nalazi "veštački mesec", a koje omogućava simuliranje uslova niske gravitacije na Zemlji za male predmete.

Sunce je verovatno imalo prstenove

Pre nego što su se u našem Sunčevom sistemu formirali Zemlja i druge planete, Sunce je verovatno bilo okruženo divovskim prstenovima prašine sličnim onima oko Saturna, navode naučnici u novoj studiji.