Džinovski asteroid danas prolazi kraj Zemlje

Džinovski asteroid veći od bilo koje zgrade na Zemlji proći će pored naše planete u utorak, saopštila je NASA.
Džinovski asteroid danas prolazi kraj Zemlje
Asteroid, nazvan 7482 (1994 PC1), ima više od kilometra širine sa 1.052 metra.
Viši je od najviše zgrade na svetu, Burdž Kalife u Dubaiju, koja je visoka 830 metara.
Međutim, NASA je saopštila da asteroid ne predstavlja nikakvu opasnost za Zemlju.

Navode da naučnici prate asteroid godinama i da će udaljenost na kojoj će proći pored Zemlje biti 1.931.212 kilometara.

Ova udaljenost je jednaka petostrukoj udaljenosti Meseca od Zemlje.

• g pen

19.01.2022 06:59
    Opet je promasio.
  • Chiske

19.01.2022 01:26
    Skreni i rokni molim te!!!
  • Sass

18.01.2022 16:09
    Jedva će biti vidljiv teleskopima a kamo li golim okom

"Kjuriositi" na Marsu otkrio "vrata"

Nasin rover "Kjuriositi" snimio je veoma zanimljiv prizor na Marsu prošle nedelje – pravilnu pravougaonu pukotinu u stenama, koja neodoljivo podseća na vrata ili ulaz koji vodi u podzemlje.

Apple gasi proizvodnju iPoda

Apple je objavio da nakon dve decenije gasi proizvodnju iPoda, uređaja koji je promenio način slušanja muzike i pomogao da se završi vladavina CD-a.

Mask: Ukinuo bih Tviterovu zabranu Trampu

Ilon Mask je izjavio da će ukinuti trajnu zabranu korišćenja Tvitera koju je ta društvena mreža uvela bivšem predsedniku Donaldu Trampu ako se realizuje njegov plan da kupi tu kompaniju.

Institut Torlak nosilac RNK tehnologije u Srbiji

Svetska zdravstvena organizacija odlučila je da će Institut Torlak biti nosilac inovativne RNK tehnologije u Srbiji za proizvodnju vakcina, objavio je šef Kancelarije SZO u Srbiji Fabio Skano.

"Simens" predstavio voz na vodonik

Nemački konglomerat "Simens" predstavio je voz s pogonom na vodonik koji je razvijen s nemačkim železničkim operaterom "Dojče ban", s ciljem da prvi krene u saobraćaj 2024. godine.