Kina u utorak lansira raketu u svemir

Kineski svemirski brod Šendžou-15 sa tri astronauta biće lansiran u utorak u 11:08 po pekinškom vremenu, saopštila je Kineska svemirska agencija.
Kineski svemirski brod biće lansiran iz Centra za lansiranje satelita Đijućuena na severozapadu Kine.
Trojica kineskih astronauta ostaće u svemirskoj stanici pola godine, a nakratko će ostati sa drugih troje kineskih astronauta iz Šendžou-14, koji se spremaju da se vrate na Zemlju.
Prvi put kineski svemirski program sa ljudskom posadom će u svemiru imati dve letelice Šendžou istovremeno.

• Banderaš

29.11.2022 10:43
    Futoška 1
    Da li je na toj raketi utovaren čuveni srpski satelit koji je predsednik najavio da će biti lansiran i stacioniran iznad Futoške pijace.?

VIDEO: Zemljino jezgro se zaustavilo

Malo ko od nas razmišlja o kovitlajućem, užarenom jezgru naše planete, sve dok nas neki iznenadni pokret, zemljotres ili vulkanska erupcija, ne uzdrmaju.

Tramp se vraća na Fejsbuk i Instagram

Kompanija Meta će dozvoliti bivšem predsedniku SAD Donaldu Trampu da se vrati na Fejsbuk i Instagram u narednim nedeljama, dve godine nakon što je njegov nalog suspenovan sa tih društvenih mreža.

Otkrivene najudaljenije zvezde naše galaksije

Astronomi su otkrili na ivici Mlečnog puta grupu zvezda koje su najudaljenije od Zemlje, udaljenije od bilo koje do sada poznate zvezde naše galaksije i na pola su puta do susedne Andromede.