Kupci širom sveta u 2023. godini potrošili 171 milijardu dolara za aplikacije

Kupci širom sveta su u 2023. godini potrošili 171 milijardu dolara za aplikacije, za skromnih tri odsto više nego u 2022. godini, pokazali su podaci kompanije data.ai iz San Franciska.
Kupci širom sveta u 2023. godini potrošili 171 milijardu dolara za aplikacije
Foto: Pixabay
Broj preuzimanja aplikacija za prošlu godinu iznosi 257 milijardi, što je za samo jedan odsto više u odnosu na 2022. godinu, prenosi portal TechCrunch.
Korisnici najviše troše na mobilne video igre, ali je Tiktok podstakao rast potrošnje i na druge tipove aplikacija za 11 odsto na 64 milijarde dolara u 2023. godini.
Potrošači su prošle godine najviše preuzimali apliikaciju Tiktok i trošili na nju najviše novca, ali su na Fejsbuku proveli najviše vremena.
 
Najomiljenija mobilna video igra po broju preizimanja je bila Subway Surfers, dok su korisnici proveli najviše vremena igrajući Candy Crush Saga.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Nauka i tehnologija