VIDEO: "Potencijalno opasan" asteroid 28. avgusta prolazi kraj Zemlje

"Potencijalno opasni" asteroid, koji je nešto veći od Velike piramide u Gizi, proći će pored Zemlje ovog meseca brzinom od 18 kilometara u sekundi.
VIDEO: "Potencijalno opasan" asteroid 28. avgusta prolazi kraj Zemlje
Izgleda da će ovaj avgust biti mesec ispunjen letovima asteroida u blizini Zemlje. Pre samo nekoliko dana iz NASA je saopšteno da će ogromno nebesko telo, "veće od Empajer stejt bildinga", proći pored naše planete.

U međuvremenu je objavljeno i da će se još jedan ogroman asteroid, nazvan OU1, približiti Zemlji 28. avgusta, na udaljenosti od samo 0.00687 astronomskih jedinica (više od milion kilometara), otkrili su naučnici iz NASA Laboratorije za mlazni pogon.

Procenjuje se da će se asteroid širine oko 150 metara kretati prema našoj planeti brzinom od 13 kilometara u sekundi.

Taj asteroid je uvršten u Apolo grupu, koju čine potencijalno opasni asteroidi. Pod potencijalno opasnim se smatraju sva nebeska tela sa minimalnom udaljenošću preseka orbite od 0,05 astronomskih jedinica i apsolutnom magnitudom od 22,0 ili manjom.

Asteroid koji se približava Zemlji veličine je Velike piramide u Gizi.