U nesreći koja se desila malo posle tri sata ujutru blizu grada Kanpur u indijskoj državi Utar Pradeš, povređeno je više od 150 ljudi, a stotine putnika je ostalo zarobljeno u smrskanim vagonima koji su se prevrnuli kada je voz iskočio iz koloseka.
Spasioci seku vagone kako bi spasili povređene i izvukli tela, a poslati su i bageri da sklone vagone sa šina.
Generalni direktor policije Daldžit Čaudari izjavio je da će broj žrtava verovatno biti veći, dok spasioci pokušavaju da pristupe najoštećenijim vagonima. Više od 20 ljudi je zadobilo teže povrede, rekao je Čaudari, dodajući da su teže povredjeni poslati u bolnice u Kanpuru, a da ekipe hitne pomoći pružaju pomoć na licu mesta.
Premijer Indije Narenda Mori objavio je na svom Tviter nalogu da je zabrinut zbog železničke nesreće i poručio je da su njegove misli s porodicama poginulih.
Jedan od putnika Satiš Kumar izjavio je da je voz išao normalnom brzinom kada je iznenada stao, zatim ponovo krenuo, a onda se čuo sudar.
Nije još utvrđeno šta je uzrok nesreće.
Kanpur je velika železnička raskrsnica kroz koju dnevno prođe stotine vozova. Oko 23 miliona putnika u Indiji putuje vozom svakog dana.
Nesreće su česte na železničkoj mreži u Indiji, koja je jedna od najvećih na svetu, ali bez modernih sistema za signalizaciju i komunikaciju.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar