Tri puta je bio svetski prvak u F1, 1975, 1977. i 1984. vozeći za Ferari i Brabham Alfu.
Na Velikoj nagradi Nemačke u Nirnbergu 1976. godine, Lauda je bio teško povređen. Tada mu se posle udara u ogradu zapalio bolid (Ferari) i to na trci koju je želeo da izbegne zbog slabog obezbeđenja na stazi.
Samo šest nedelja kasnije, propustivši tek dve trke zbog teških opekotina, vratio se na stazu u Monci.
Iako je bilo uspešnijih vozača, za mnoge je Lauda najveći trkač ikada, jer je imao idealnu kombinaciju veštine, inteligencije i hrabrosti. Najveće rivalstvo imao je sa britanskim vozačem Džejmsom Hantom za kojeg ga je vezivalo i veliko prijateljstvo izvan staze.
Pošto je ostavio trkački volan Niki Lauda je postao komentator trka i avio preduzetnik. Osnovao je i vodio avionske kompanije Lauda Er i Niki, a 2016. je kupio Amira Er i preimenovao ga u LaudaMoušn.
Uz automobilizam, letenje mu je bila druga strast i često je sam pilotirao putničkim avionima svojih kompanija.
Posledice nesreće u Nirnbergu odrazile su se na njegovo zdravlje pa su mu dva puta presađivali bubrege, a jedanput pluća.
Ženio se dva puta i imao je petoro dece, a druga supruga, Birgit Vecinger mu je 2005. donirala bubreg.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 14
Ljiljana
Laka ti zemlja.
Perica
Večna mu slava .
IvaNS
Jedan od najboljih vozača svih vremena!
Počivaj u miru, legendo.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar