Sud EU odlučio: Logo "Adidasa" sa tri pruge nevažeći

Drugi najviši sud Evropske unije presudio je danas da je logo kompanije "Adidas" sa tri paralelne pruge nevažeći, jer mu nedostaje posebnost koja je neophodna za pravnu zaštitu robnih marki.
Sud EU odlučio: Logo "Adidasa" sa tri pruge nevažeći
Foto: Pixabay
Opšti sud Evropske unije je tako potvrdio odluku Zavoda za intelektualnu svojinu Evropske unije (EUIPO) iz 2016. kojom je poništena prethodna odluka o prihvatanju te oznake.
 
Nemački proizvođač sportske opreme je 2014. godine registrovao taj logo, navodeći da se sastoji od “tri paralelne pruge jednake širine primenjene na proizvodu u bilo kom smeru”. To je, međutim, osporila belgijska kompanija "Shoe Branding Europe", sa kojom je "Adidas" u gotovo decenijskom sporu.
 
Jedan od sudova EU je prošle godine presudio i da je logo "Shoe Brandinga" sa dve pruge nevažeći, jer su pruge, kako je saopšteno, suviše slične zaštitnom znaku Adidasa.
 
Kompanija "Adidas" može da podnese žalbu Evropskom sudu pravde.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Region i svet