Proizvođači kozmetike menjaju nazive krema zbog kritika o rasizmu
Unilever i L'Oreal veliki su igrači na globalnom tržištu krema za izbeljivanje kože koje se koriste u mnogim azijskim, afričkim i karipskim zemljama gde se svetla koža smatra poželjnom.
Unilever je posebno izložen kritikama zbog brenda "Svetla i lepa”, u vreme svetskog fokusa na rasne nepravde nakon višenedeljnih protesta koje je izazvala smrt Afroamerikanca Džordža Flojda u SAD.
L'Oreal ima kremu pod nazivom "Garnier Skin Naturals White Complete Multi Action Fairness Cream".
Johnson & Johnson otišao je i korak dalje objavivši da će prestati da prodaje kreme za izbeljivanje lica koje se prodaju u Aziji i na Bliskom istoku, kao brendovi Neutrogena i Clean & Clear.
Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
Komentari 1
ucitelj
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar