Grčki novinar: Zvaničan razlog železničke nesreće ljudska greška, ali suština je loša privatizacija

Glavni urednik "Komotinipressa" Nikolaos Arvanites rekao je da je mogući razlog današnje železničke nesreće sistemska greška u upravljanju signalizacijom.
Kako je rekao za N1, to traje već nekoliko godina. 

"Zvaničan razlog je ljudska greška, ali se to desilo zato što ništa nije urađeno na sistemu do sada. Moram da kažem da su od 24. januara do 4. februara ove godine sindikati upozoravali ministra da postoje problemi. Suština nesreće je u lošoj privatizaciji i sistemskoj grešci u železnici", istakao je Arvanites.

"Po onome što znamo sa terena, od 354 osoba, koliko je bilo putnika i članova osoblja železnice, 194 je spaseno, dok je 42 mrtvih i 85 povređenih", rekao je on i dodao da je postojao problem u signalizaciji, kao i da je godinama postojao problem sa greškom u upravljanju signalizacijom.

On je konstatovao za N1 da je železnica u Grčkoj nije u najboljem u stanju, kao i da železničkoj pruzi treba obnavljanje, jer je stara 40 do 50 godina.

  • Marino Idrizovic

    01.03.2023 21:53
    Svaki vlak da ima modul GPS GSM radio frekvencije kad su na istom tiru da se zaustave cim se priblize jedan drugom. To je tako jednostavno i funkcionalno ali ne Siemens i dalje gura releje iz 1968 godine i preprodaje u novim kutijama za milione eura sistem koji je zastario. Train logistic 1969 pa TRS 1978 itd. Sve na relejima. u 2023 koriste mehanicke releje. Sigurnost? Zao ne. Kvare se kao i sve drugo. I space shuttle je pao vise puta zbog patenata iz 1960 godina
  • Mila

    01.03.2023 18:50
    Privatizacija železnice je uvek katastrofa! Britanci su tako totalno upropastili svoju železnicu.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Region i svet