Nalazi su pokazali da su brza promena gravitacione sile i gubitak visine od 54 metra uzrokovali povrede, saopštilo je singapursko Ministarstvo saobraćaja.
Jedan putnik umro je od mogućeg srčanog udara, a desetine je povređeno nakon što je let SQ321 Singapur erlajnsa iz Londona za Singapur naišao na ono što je avio-prevoznik opisao kao iznenadnu, ekstremnu turbulenciju dok je avion leteo iznad Mjanmara.
Ministarstvo je saopštilo da je istraga u toku.
Let SQ321 iz Londona za Singapur u avionu Boing 777-300ER, koji je prevozio 211 putnika i 18 članova posade, stigao je u Bangkok radi hitnog sletanja, nakon što je avion bio pogođen turbulencijom koja je bacala putnike i članove posade po kabini, a neki su udarili u plafon.
"Avion je doživeo brzu promenu gravitacione sile (G). To je verovatno rezultovalo time da su putnici koji nisu bili vezani pojasom odbačeni sa sedišta uvis", navodi ministarstvo u izjavi, citirajući izveštaj singapurske istražne kancelarije za bezbednost saobraćaja.
Okomito ubrzanje promenilo se s negativnih 1,5 G na pozitivnih 1,5 G unutar četiri sekunde. To je verovatno rezultovalo padom putnika koji su bili u vazduhu.
"Brze promene gravitacione sile tokom trajanja od 4,6 sekundi rezultovale su padom visine od 54 metra. Ovaj sled događaja verovatno je prouzrokovao povrede posade i putnika", navodi se.
U izveštaju se takođe navodi da se čuo pilot koji je doviknuo da je znak za vezanje sigurnosnog pojasa uključen.
OGLASI RADNO MESTO! Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
Komentari 6
Bananamen
ovde nešto smrdi
mrva
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar