Dužine 18 km, to će biti najduži podvodni železničko-drumski tunel na svetu, a očekuje se da će Femarn belt biti otvoren za saobraćaj 2029. godine.
Očekuje se da će automobili moći da pređu Baltičko more za 10 minuta u četiri trake, a vozovi za sedam minuta, prenosi AP.
Podvodni tunel povezuje južno dansko ostrvo Loland i severno nemačko ostrvo Femarn, a odluka o njegovoj izgradnji doneta je 2011. godine.
Radovi na danskoj strani počeli su u julu 2022. godine, a na nemačkoj godinu dana kasnije.
Tunel će se sastojati od 89 betonskih elemenata koji se grade u specijalnom objektu na Lolandu, a u maju je izliven prvi element.
Femarn belt košta 7,38 milijardi dolara i njegovu izgradnju finansira Danska.
Danska vlada će naknadno odlučiti o naplati putarine za tunel.
OGLASI RADNO MESTO! Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
Komentari 5
Serpiko
Tako da...to nama ne treba!
NS_BOB
...ali mi nećemo da brzamo - mi to polako, sa razumevanjem!
A i taman će nas izaći par miliona manje nego ove brzoplete Dance.
Samo pitam
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar