Noris je ovom pobedom smanjio zaostatak za timskim kolegom Oskarom Pjastrijem, koji posle osam trka ima prednost od tri boda u generalnom plasmanu.
Britanac je na ulicama Monaka ostvario šestu pobedu u karijeri, ujedno drugu u aktuelnoj sezoni. On je britanskom timu doneo 16. trijumf na ovoj legendarnoj stazi, ali i prvi nakon 2008. godine.
Drugo mesto zauzeo je Šarl Lekler iz Ferarija, a treći je kroz cilj prošao Pjastri.
Četvrto mesto pripalo je vozaču Red Bula Maksu Verstapenu, peti je kroz cilj prošao Luis Hamilton iz Ferarija, dok je šesto mesto zauzeo Isak Hadžar iz Rejsing bulsa.
Bodove su osvojili i Esteban Okon (Has), Lijam Loson (Rejsing buls), kao i vozači Vilijamsa Aleksander Albon i Karlos Sainc.
Pjastri u generalnom plasmanu vodi sa 161 bodom, drugi je Noris sa 158 bodova, dok je treći Verstapen sa 136 bodova.
Uličnu trku u Monaku sa prvog mesta krenuo je Noris, dok su iza njega bili Lekler, Pjastri i Verstapen. Vodeća trojica trku su počeli na srednje tvrdim gumama, dok je Verstapen krenuo na tvrdim pneumaticima.
Sa petog mesta trku je počeo Hadžar, vozač Aston Martina Fernando Alonso započeo je sa šeste pozicije, dok je posle kazne sa sedmog mesta startovao Hamilton.
Sam start trke nije doneo promene među vodećima, iako je Lekler pokušao napad za prvo mesto. Već u prvom krugu dogodio se incident, kada je u zaštitnu ogradu udario vozač Zaubera Gabrijel Bortoleto.
To je uticalo da direkcija trke uvede virtuelno vozilo bezbednosti, a ono je na snazi ostalo do četvrtog kruga. Vodeći vozači nisu iskoristili tu priliku da za nešto manje vremena obave prvu od dve obavezne zamene guma.
U devetom krugu vozač Alpine Pjer Gasli udario je u bolid Jukija Cunode iz Red Bula, posle čega je uz velika oštećenja uspeo da dođe do garaže i odustane.
Prvi od vodećih na zamenu guma odlazi Hadžar u 15. krugu, dva kruga kasnije to čini Alonso, a u 19. krugu u boks odlazi Hamilton, koji uspeva da nadoknadi poziciju u odnosu na Hadžara.
U 20. krugu u boks odlazi i vodeći Noris, dok je Hadžar u istom krugu obavio i drugo obavezno stajanje.
Krug kasnije na zamenu guma odlazi Pjastri, koji se zadržava nešto duže (3,8 sekundi). U 23. krugu zamenu guma obavlja Lekler i vraća se iza Norisa, dok je Verstapen na prvu promenu guma otišao tek u 29. krugu, vrativši se iza Pjastrija.
U 38. krugu viđeno je drugo odustajanje u trci, pošto je zbog kvara na bolidu morao da se povuče Alonso. Španski vozač je uspeo da se skloni sa staze, čime je omogućio da se trka neometano nastavi.
Seriju odlazaka na drugu promenu guma među vodećima započeo je Pjastri u 49. krugu, a zatim su sledile promene Leklera i Norisa. Verstapen je kao i prvi put ostao duže na stazi, znajući da ga čeka prelazak na meke gume, dok su vozači Meklarena prešli na tvrde, a Lekler na srednje tvrde gume.
Vodeće mesto držao je Verstapen, čekajući eventualni incident koji bi doneo izlazak vozila bezbednosti.
Loše kvalifikacije uticale su da Mercedes primeni drugačiju strategiju, pa su vozači nemačkog tima Džordž Rasel i Andrea Kimi Antoneli bez promene guma bili sve do 65. kruga.
Prethodno je zbog nedozvoljenog sticanja prednosti kaznu prolaska kroz pit lejn dobio Rasel, a istu je obavio u 56. krugu.
Krug kasnije na drugu zamenu guma odlazi Hamilton, koji se bezbedno vraća na petu poziciju.
Završnica trke donela je pokušaj Leklera da obiđe Norisa, ali je zbog specifičnosti staze u Monaku to bilo nemoguće.
Noris je zadržao prednost u odnosu na Leklera i nakon odlaska Verstapena na drugu promenu guma, u poslednjem, 78. krugu, preuzima prvo mesto.
Šampionat se nastavlja sledeće nedelje trkom za Veliku nagradu Španije u Barseloni.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar