Odluka minsitarke saobraćaja i infrastrukture Zorane Mihajlović da svoje ministarstvo ove sedmice izmesti u Grdeličku klisuru, gde se radi na deonici autoputa na Koridoru 10, predstavlja demagoški i nestručan čin, usmeren ka sticanju poena u dnevnoj politici, ali i pritisak na radnike angažovane na sprovođenju projekta, smatra stručna javnost u Srbiji.
Arhitekta Mahmud Bušatlija ističe za list "Danas" da ne postoji nijedan jedini razlog da ministarka Mihajlović i njeni saradnici budu na terenu gde se gradi deonica Koridora 10 jer se time ne postiže ništa.
"Ljudi koji sede u ministarstvu na čijem je čelu Zorana Mihajlović su veoma nestručni kada je reč o tom sektoru. U tom smislu oni bi na terenu nešto mogli i da nauče, ali samo pod uslovom da tu neprekidno borave recimo četiri godine. Inače, upravo je nestručnost i osnovni razlog ove nesuvisle i besmislene odluke koja neće doprineti na bilo koji način da radovi na terenu budu kvalitetiji", ističe sagovornik Danasa.
Prema njegovim rečima, predstavnicima resornog ministarstva jednostavno nije mesto na građevini.
"Po kom osnovu će oni biti tamo? Niti su izvođači radova, niti su projektanti, niti su nadzorni organ koji kontroliše obavljanje posla. Prema tome ne vidim šta će ministarka Mihajlović sa saradnicima u Grdeličkoj klisuri da radi. U čemu je poenta? Ona kao predstavnik, u konkretnom slučaju, naručioca posla može da se interesuje kao i da obilazi te radove, ali demagoški da boravi na terenu zaista nema smisla. Očito je da je i ovo jedan od mnogobrojnih poteza povučenih u dnevnopolitičke svrhe", kaže Bušatlija.
Ekonomski analitičar Branko Pavlović kaže da je odluka Mihajlovićeve da izmesti svoje ministrstvo u Grdeličku klisuru dovoljan razlog da ona bude smenjena.
"Njena odluka je pokazatelj da ona ne ume da radi svoj posao i da pored toga ne zna kako funkcioniše organizovan rad unutar države i vlade. Ne razume kako funkcioniše ministarstvo, šta je i na koji način ono dužno da radi i kontroliše, gde je njegovim predstavnicima mesto, a gde ne. Ministarka Mihajlović je na tom planu pokazala elementarno neznanje i zaslužuje da bude smenjena od strane nadležnih u Vladi Srbije. Jednostavno ne zna šta je njen posao. Pored toga što njena odluka zdravorazumski izgleda potpuno blesavo, istovremeno pokazuje i da ona ne razume šta su njena ovlašćenja kao ministarke", kaže Pavlović.
Profesor Ekonomskog fakulteta u Beogradu Ljubomir Savić se priseća da je izmeštanje pojedinih službi svog ministarstva svojevremeno propagirao i najavljivao Mlađan Dinkić.
"To je bio loš i nelogičan potez od koga na kraju nije bilo ništa. Mislim da Mihajlovićeva nije mislila na bukvalno izmeštanje ministarstva u Grdeličku klisuru. Ne verujem da će njeni saradnici, a ni ona tamo biti non-stop. Pretpostavljanm da će ministarka tamo obavljati povremene kontrole kako radovi teku. Takođe, smatram da će to biti i jedan vid pritiska na radnike da brzo i efikasno rade svoj posao. Po meni, najvažnija stvar u ovom trenutku je da se radovi izvedu temeljno i kvalitetno, a ne da se žuri po svaku cenu. Rokovi koji bi bili ispunjeni ne znače ništa ako bi radovi na toj deonici bili izvedeni na rđav način. Ako smo ovoliko dugo čekali da deonica u Grdeličkoj klisuri bude izgrađena, možemo sačekati još malo pod uslovom da sve bude urađeno na adekvatan način", zaključuje Savić.
Kako izgleda "kabinet" Zorane Mihajlović u Grdeličkoj klisuri možete pogledati u nastavku:
Inače, kako pišu "Novosti", neizvesno je kada će južni krak Koridora 10 biti otvoren za saobraćaj uprkos ranijim najavama da je rok za to kraj ove godine. Planirano otvaranje odlažu radovi na nekoliko tačaka, ali je opšti utisak da oni neće biti gotovi do Nove godine. Nadležni nakon jučerašnjeg obilaska gradilišta nisu želeli da govore o rokovima.
"Mislim da je 99,5 odsto svega urađeno. Svi znamo rokove. Mi ćemo se maksimalno potruditi da saobraćaj krene krajem godine, ali bih ja ipak sačekala da vidimo postoje li još neke stvari koje možda treba dodatno da podržimo", rekla je prilikom jučerašnjeg obilaska radova ministarka Zorana Mihajlović.
Kako je dodala, pod asfaltom je 24,5 od 26,3 kilometra autoputa kroz Grdeličku klisuru.
Direktor "Koridora Srbije" Zoran Babić rekao je da je reč o najtežem gradilištu u Evropi, jer se buduća saobraćajnica provlači kroz klisuru pored magistralnog puta, reke i pruge.
@Vojvodjanin
Tako je. Požurite odmah da porušite sve novosadske spomenike podignute tim "divljacima" koji se prezivaju na "ić", Miletić, Jakšić, Jovanović, Radičević, Kostić, Stajić i ostali pripadnici te "velike" nacije, te ih zamenite nekim šovinistima a pripadnicima vaše "velike" nacije koji su vama uzor - npr. Horti se ne preziva na "ić", to ga automatski svrstava u "nedivljake" po vašem "modernom" kriterijumu utvrđivanja nečije vrednosti i zasluga. Đubre šovinističko.
Uzgred, bez obzira koliko su (ne)sposobni članovi vlade, veoma je interesantna izjava kolege - i u pravu je, niti su izvođači radova, niti su projektanti, niti su nadzorni organ koji kontroliše obavljanje posla ali su zato prvi i jedini koji odgovaraju i koji bivaju prozivani u javnosti za sve što izvođači, projektanti ili nadzorni organi za*eru.
@Vojvodjanin
Tako je. Požurite odmah da porušite sve novosadske spomenike podignute tim "divljacima" koji se prezivaju na "ić", Miletić, Jakšić, Jovanović, Radičević, Kostić, Stajić i ostali pripadnici te "velike" nacije, te ih zamenite nekim šovinistima a pripadnicima vaše "velike" nacije koji su vama uzor - npr. Horti se ne preziva na "ić", to ga automatski svrstava u "nedivljake" po vašem "modernom" kriterijumu utvrđivanja nečije vrednosti i zasluga. Đubre šovinističko.
Uzgred, bez obzira koliko su (ne)sposobni članovi vlade, veoma je interesantna izjava kolege - i u pravu je, niti su izvođači radova, niti su projektanti, niti su nadzorni organ koji kontroliše obavljanje posla ali su zato prvi i jedini koji odgovaraju i koji bivaju prozivani u javnosti za sve što izvođači, projektanti ili nadzorni organi zaseru.
Mozete vi da pljujete SNS koliko hocete, ali oni disciplinovano i dosledno ostvaruju ciljeve.
Eto, unisten je zeleznicki transport, gradski prevozi su pred kolapsom, a sada se i autotransport saseca u korenu (unistavaju se putevi i pre nego sto su izgradjeni)
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Fondacija Balkan Bet uručila je donaciju organizaciji Ženski centar Užice, što je prva u nizu društveno odgovornih aktivnosti koje će tokom olimpijske godine sprovesti.
Aktivistkinje i aktivisti za ravnopravnost, ženska i ljudska prava okupljeni u 60 organizacija odlučno će braniti Zakon o rodnoj ravnopravnosti kao što su se odlučno borili za njegovo usvajanje.
Nakon odluke Ustavnog suda, pomoćni radnici su u još težoj situaciji - ne samo da nisu dobili dodatak, već su dužni da plate sudske troškove. Neki od njih kažu da će svoja prava tražiti u Strazburu.
Poljoprivredni proizvođači u Srbiji rekli su da je mali broj njih dobio novac na ime subvencija po hektaru, a da kasni i povraćaj akcize za kupljeno gorivo.
Nakon razgovora bivšeg direktora Građevinske direkcije Srbije Nebojše Šurlana sa Sinišom Mali, sada je objavljen snimak njegovog razgovora sa šefom kabineta doskorašnje premijerke.
Napuštene kuće sa nepokošenim dvorištima, stanovi bližih i daljih rođaka, adrese na kojima nema naznaka udruženja - ovo su sedišta fantomskih organizacija koje su dobile milione dinara za projekte.
U Vladi Srbije danas je potpisan Memorandum o poslovnoj saradnji u cilju integracije sistema za elektronsku naplatu putarine između Srbije i Bosne i Hercegovine.
Kritična masa pod nazivom "Kritična basna" održaće se i subotu, 30. marta u Beogradu, a nakon protestne vožnje ulicama uslediće i blokada puta ispred zgrade Vlade Srbije.
Nekadašnji predsednik Srbije Boris Tadić izjavio je da je njegova kosovska politika bila politika kompromisa koja je podrazumeval da uvažimo drugu stranu.
Inicijativa "Ne posmatraj. Reaguj" smatra opasnim napade institucija, pojedinih verskih zajednica, konzervativnih pojedinaca i nevladinih organizacija na Zakon o rodnoj ravnopravnosti.
Ministar spoljnjih poslova Ivica Dačić izjavio je da "nije u redu" što je predlog Skupštine Saveta Evrope za prijem Kosova u članstvo tog tela podnela glavni izvestilac Grkinja Dora Bakojani.
Potpredsednica SSP Marinika Tepić izjavila je da nije došlo do pomaka u primeni preporuka ODIHR-a u vezi sa izbornim uslovima i navela da je nemoguće učestvovati na izborima koji nisu izbori.
Dejan Ševković iz Gorske službe spasavanja, koji je više od 20 sati učestvovao u potrazi za nestalom devojčicom kod Bora, kaže za RTS da je situacija na terenu bila napeta, a uslovi otežani.
Toplo i sunčano vreme doprinosi boljoj prohodnosti puteva i sigurnijoj vožnji, ali se vozači upozoravaju da na putevima u Sremu i Bačkoj kao i kroz šumska područja još može biti polomljenog granja.
Populacija vrabaca u Evropi, ali i Srbiji se smanjuje, mada kod nas to smanjenje još nije alarmantno, rekla je predstavnica Društva za zaštitu i proučavanje ptica Srbije Nataša Jančić.
Zamenica Zaštitnika građana obišla je KPZ Padinska Skela samo dva dana pre smrti penzionera S. B, i u izveštaju nije notirano da je on mučen i zlostavljan kontinuirano, kako je navelo tužilaštvo.
Komentari 23
Aruznec
Tako je. Požurite odmah da porušite sve novosadske spomenike podignute tim "divljacima" koji se prezivaju na "ić", Miletić, Jakšić, Jovanović, Radičević, Kostić, Stajić i ostali pripadnici te "velike" nacije, te ih zamenite nekim šovinistima a pripadnicima vaše "velike" nacije koji su vama uzor - npr. Horti se ne preziva na "ić", to ga automatski svrstava u "nedivljake" po vašem "modernom" kriterijumu utvrđivanja nečije vrednosti i zasluga. Đubre šovinističko.
Uzgred, bez obzira koliko su (ne)sposobni članovi vlade, veoma je interesantna izjava kolege - i u pravu je, niti su izvođači radova, niti su projektanti, niti su nadzorni organ koji kontroliše obavljanje posla ali su zato prvi i jedini koji odgovaraju i koji bivaju prozivani u javnosti za sve što izvođači, projektanti ili nadzorni organi za*eru.
Aruznec
Tako je. Požurite odmah da porušite sve novosadske spomenike podignute tim "divljacima" koji se prezivaju na "ić", Miletić, Jakšić, Jovanović, Radičević, Kostić, Stajić i ostali pripadnici te "velike" nacije, te ih zamenite nekim šovinistima a pripadnicima vaše "velike" nacije koji su vama uzor - npr. Horti se ne preziva na "ić", to ga automatski svrstava u "nedivljake" po vašem "modernom" kriterijumu utvrđivanja nečije vrednosti i zasluga. Đubre šovinističko.
Uzgred, bez obzira koliko su (ne)sposobni članovi vlade, veoma je interesantna izjava kolege - i u pravu je, niti su izvođači radova, niti su projektanti, niti su nadzorni organ koji kontroliše obavljanje posla ali su zato prvi i jedini koji odgovaraju i koji bivaju prozivani u javnosti za sve što izvođači, projektanti ili nadzorni organi zaseru.
bespilotna leLETIca
Eto, unisten je zeleznicki transport, gradski prevozi su pred kolapsom, a sada se i autotransport saseca u korenu (unistavaju se putevi i pre nego sto su izgradjeni)
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar