Nemački automobili i dalje najpopularniji među vozačima u Srbiji

Godinama Srbija važi za pijacu polovnih nemačkih vozila, ali izgleda je jedan automobil po prodaji uspeo da strgne sa trona neprikosnovenog "golfa dvojku".
Nemački automobili i dalje najpopularniji među vozačima u Srbiji
Foto: Pixabay
"Definitivno postoji uvreženo mišljenje da su nemački automobil najbolji. Suština verovatno leži u nekoj sigurnosti koju ti automobili pružaju", navode sa sajta za auto oglase "Moj auto".
 
Kao primer koji se često navodi, a koji baš govori o pomenutoj sigurnosti, vozači u Srbiji, komentarišući ulice i puteve pune rupa, kažu da nemački automobili imaju jake trapove. Tako, iako je oprema neretko skuplja za nemačke automobile, oni trap mogu da menjaju jednom u tri godine, a kod francuskog ili italijanskog automobila to bi morali da rade jednom godišnje, prenosi "Blic".
 
"Od nemačkih automobila, traži se bukvalno sve. Najpopularniji su folksvagen polo i opel, najčešće opel astra, jer su oni nemački, a nisu toliko skupi", kažu sa ovog sajta.
 
Kada su u pitanju skuplji automobili, ono što se najčešće gugla, prema rečima ljudi sa ovog sajta, to su svakako mercedes i bmw, ali značajno je manja njihova prodaja od drugih nemačkih marki, jer su dosta i skuplji.
 
Nekada najpopularniji automobil na našim prostorima "golf dvojka" uveliko je otišao u prošlost, ali njegovi naslednici, odnosno noviji modeli golfa nisu toliko popularni, najviše zbog svoje visoke cene, pa je njegovo mesto od palete nemačkih automobila zauzeo folksvagen polo. Ipak, nije više "nemac" najprodavaniji automobil u Srba. Tu poziciju već duže vreme drži fijat i fijat punto.
 
"Najtraženiji raspon godišta polovnih automobila je od od 2005. do 2009. godine. Ako posmatramo to godište i uporedimo francuski, nemački i italijanski automobil sličnih performansi, italijanski je definitivno najpovoljniji", kažu iz "Mog auta".
 
Ako se uporede u pomenutom rasponu godišta najprodavanije automobile iz ove tri zemlje, dolazi se do zaključka da se cena folksvagena polo kreće oko 4.000 evra, pežoa 207 je do 3.000, dok najprodavaniji fijat punto košta oko 2.000 evra.
 
"Za fijat je još značajno da je mnogo lakše pronaći delove i majstore koji će te delove da ugrade, a same cene delova su mnogo niže", navode sa ovog sajta i zaključuju da se taj fenomen nemačkog automobila kao najpouzdanijeg i dalje drži kod nas, ali da polako dobija i konkurenciju.
  • Inspektor za budale

    20.02.2019 09:43
    @Inspektor Višekruna
    U potpunosti ste u pravu, svako ko je mentalno oboleo bi došao do identičnog zaključka - ako neku naciju voliš, obavezan si da koristiš njihove automobile i istovremeno obavezan da mrziš sve ostale nacije i države čije automobile ne koristiš, te je stoga sasvim prirodno za takve da vole samo naciju i državu koja je proizvela automobil koji koriste a mrze kompletan ostatak sveta. Svi mrze Švajcarsku jer niko ne vozi švajcarski automobil. Nikako ne dolazi u obzir da za novac koji si sam zaradio biraš proizvod koji želiš dok istovremeno pokazuješ privrženost ili kritiku nekoj drugoj naciji ili državi, obzirom da živimo u svetu u kojem svako ko vam je za vaš sopstveni novac prodao neki proizvod ima puno pravo da vam se potom posere po vašoj glavi.
  • Inspektor Višekruna

    17.02.2019 14:22
    @još neko
    Ruski gas troše i nemci!
    Jedino što je mnogo lakše nekom vladiki-rusofilu da zameni audi sa ladom, nego rusofobu da zameni ruski gas amerskim!
  • još neko

    17.02.2019 11:58
    Da li ruski gas troše i rusofobi?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija

Preminuo novinar Bojan Tončić

U Beogradu je u 57. godini, nakon duge bolesti, preminuo novinar Bojan Tončić, saopštilo je danas Nezavisno udruženje novinara Srbije (NUNS).

Uhapšen zbog pokušaja ubistva u Mirijevu

Policija u Beogradu je, u saradnji sa Višim javnim tužilaštvom, uhapsila M. P. (41) zbog sumnje na pokušaj ubistva, saopštili su danas iz Ministarstva unutrašnjih poslova.