"Er Srbija" pobednik tendera za 12 linija u javnom interesu iz Niša

Na međunarodni tender Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture za izbor avio-prevoznika za 12 linija od javnog interesa, ponudu je dostavila samo kompanija Er Srbija, saopštilo je ministarstvo.
"Er Srbija" pobednik tendera za 12 linija u javnom interesu iz Niša
Foto: 021.rs
Najavljeno je da će potpisivanje ugovora sa predstavnicima Er Srbija biti narednih dana.
 
Tender je, kako je istaknuto u saopštenju, sproveden uz poštovanje svih evropskih propisa, interesovanje je pokazalo nekoliko kompanija, ali je do okončanja postupka stigla samo jedna ispravna ponuda, Er Srbije.
 
Avio-linije od javnog interesa, koje će biti organizovane sa Aerodroma "Konstantin Veliki" u Nišu, određene su na osnovu analiza i interesovanja koje su pokazali okruzi južne Srbije.
 
Vlada Srbije i Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture uvođenjem avio-linija od javnog interesa žele da pomognu razvoju nerazvijenih područja Srbije, kao i da pod povoljnim uslovima građanima omogući najefikasniji vid transporta ka najrazvijenijim područjima EU, navodi se u saopštenju 
 
U republičkom budžetu je obezbeđen novac za naknadu troškova avio-kompanijama za usluge avio-prevoza iz Niša ka gradovima: Nirnberg, Frankfurt/Han, Rim, Hanover, Ljubljana, Salcburg, Bolonja, Budimpešta, Geteborg, Fridrishafen, Karlsrue i Tivat. 
 
Bilo je još zainteresovanih, tvrde u Ministarstvu građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, ali je jedinu ispravnu ponudu dala Er Srbija. To i ne čudi, s obzirom na to da su, prema analizi avio-analitičara Alena Šćurića, kriterijumima propisanim tenderom mogli da pariraju samo Er Srbija i Wizz Air, pišu Južne vesti.
  • Dejan

    08.05.2019 09:19
    Posao
    Ljudima se puno vise isplati da slete ili odlete u Temisvar ili Budimpestu i onda dodju-odu na tockovima u-iz srbistan-a,ustede u su bas paprene !!!
  • Deks

    07.05.2019 21:20
    Jedina opravdana avionska linija od javnog interesa iz Niša bi bila ona do Beograda kao jedinog preostalog aerodroma u našoj zemlji pored niškog. Onako kako to postoji i u drugim normalnim zemljama npr iz Osijeka postoje linije od javnog interesa do drugih hrvatskih aerodroma, iz Soluna i Atine postoje linije od javnog interesa do svih ostalih grčkih aerodroma itd. Ne postoji nikakva opravdanost niti bilo kakva logika da naša država finansira avionske linije sa dva postojeća aerodroma prema destinacijama u inostranstvu - izuzetak bi bilo da na osnovu bilateralnog sporazuma dve zemlje finansiraju tako nešto. Treba primetiti da ponovo nema ni reči o eventualnom uvođenju linije Niš-Beograd.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija