Ibarskom magistralom, kaže, saobraća dosta teških kamiona, umesto da, radi bezbednije vožnje, idu auto-putem. Drobnjak ističe da, uprkos saobraćaju na auto-putu "Miloš Veliki", na Ibarskoj magistrali ima vozila, te da ova deonica nije u velikoj meri rasterećena, a da je bila i da će ostati opasna.
"Ima dosta kamiona koji izbegavaju da plaćaju putarinu. Imamo ideju da na tim magistralnim putevima, gde ima dosta teških vozila, počnemo da naplaćujemo putarinu, kako bi, radi bezbednosti, te teške kamione naterali da koriste auto-put", rekao je Drobnjak za RTS.
Kao pista u Monci
Direktor "Puteva" je naveo da su putari radili i tokom vanrednog stanja, a da se trenutno rade deonice Brza Palanka-Kladovo, Vlasotince-Svode, obilaznica oko Beograda, kao i put od Ovčar Banje ka Užicu.
Ističe da je završena deonica od Batrovaca do Kuzmina i da to sada izgleda "kao pista u Monci". Najzahtevnije deonice, gde ima dosta problema, jesu Preljina-Požega i obilaznica oko Beograda. Prema njegovim rečima, druga cev tunela "Straževica" biće probijena za 15 dana.
"Imamo četiri velika mosta na tom delu i to treba da bude završeno do kraja iduće godine. Najveći problem u Srbiji je obilaznica oko Beograda, jer je tu veliki saobraćaj", navodi Drobnjak.
Što se tiče deonice od Kule do Vrbasa, kaže da su izvođači krenuli da rade i da će završiti do novembra, a projekat se finansira novcem Svetske banke.
Najavljuje da će veoma zahtevna deonica od Ovčar Banje do Užica biti završena do 1. septembra, a tokom turističke sezone radovi mogu biti privremeno prekidani, kako se ne bi stvarale gužve.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 21
Anchi
Jogi Letač
Prvi pravi botfucker
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar