Od 370 saobraćajnih nezgoda u kojima su učesnici bili motociklisti, u gotovo polovini slučajeva do udesa je došlo prilikom skretanja ili polukružnog okretanja.
Načelnik odeljenja saobraćajne policije u Nišu Dragan Pešić kaže za Blic da su vozači dužni da drže rastojanje i da ne započinju skretanje ili okretanje dok se ne uvere da to mogu bezbedno da učine.
On navodi da nepoštovanje ograničenja brzine, odnosno vožnja neprilagođenom brzinom, u najvećem broju slučajeva doprinosi da dođe do saobraćajne nesreće, a da je drugi najčešći uzrok upravo nepropisno skretanje ili okretanje.
U Nišu su se za samo mesec i po dana, od kraja juna do sredine avgusta, desila četiri udesa u kojima su poginula dva vozača motocikala, a dvojica su povređena. U sva četiri slučaja automobili su skretali ili se polukružno okretali neposredno pre sudara.
Prema podacima MUP-a, za sedam meseci ove godine na teritoriji Srbije evidentirano je 4.106 nezgoda sa najmanje dva vozila od kojih je bar jedno skretalo, odnosno okretalo se, što je u proseku 20 udesa dnevno.
Saobraćajna policija apeluje na vozače da obrate maksimalnu pažnju i voze u skladu sa propisima, pogotovo jer se tokom letnjih meseci dešava najviše udesa, navodi u saopštenju MUP.
Komentari 2
pera
Perica
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar