Menu 021

Šolak dobio tužbe protiv Pinka, Informera i Studija B na sudu u Švajcarskoj

Okružni sud u Cirihu doneo je presudu kojom je utvrđeno da su Pink, Informer i Studio B povredili prava ličnosti Dragana Šolaka, suvlasnika United Grupe.
Info 28.09.2020. | 22:37
Okružni sud je utvrdio da su ti mediji vodili medijsku kampanju protiv tužioca, lažno ga optužujući i objavljujući neistine koje se odnose na samu ličnost i način poslovanja tužioca i navodni politički angažman, uz izražavanje komentara i mišljenja sa ciljem da se tužilac neobjektivno prikaže u lošem svetlu.
 
Tuženi mediji na sudu nisu dokazali nijednu od tvrdnji koje objavljuju.
 
Švajcarski sud je doneo odluku da su tuženi mediji obavezni da isplate Draganu Šolaku obeštećenje u deviznom iznosu (CHF), da moraju da uklone stranice svih tekstova i linkove emisija na kojima su vršili povredu prava ličnosti, kao i da se uzdrže od budućeg ponavljanja ovog dela i da objave sadržaj presude.
 
Pink, Studio B, Informer i Dragan J. Vučićević dužni su i da nadoknade tužiocu troškove postupka.
 
Ovom presudom posebno je zabranjeno glavnom uredniku Informera Draganu J. Vučićeviću da daje izjave koje krše lična prava Dragana Šolaka. Presuda Okružnog suda u Cirihu postala je pravosnažna 15. septembra 2020. godine.
 
Dragan Šolak, koji već godinama živi u Švajcarskoj, pravdu je potražio na švajcarskom sudu, gde, po njegovom mišljenju, tuženi mediji ne uživaju zaštitu vladaoca. Dragan Šolak će pokrenuti tužbe i protiv ostalih medija koji su u međuvremenu iznosili različite neistine o njemu i dovodili javnost u zabludu obmanjujući gradjane Srbije potpunim izmišljotinama.
 
U okviru United Grupe posluju mediji kao što su N1, Nova, Sport klub, Grand, Brainz, IDJ.
Autor: N1
Preuzimanje delova teksta ili teksta u celini je dozvoljeno bez ikakve naknade, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.021.rs. Preuzimanje fotografija je dozvoljeno samo uz saglasnost autora.
  • Sandra
    30.09.2020 08:38
    Konacno lepa vest! Ovo mi je unelo bar malo optimizma da ce pravda biti zadovoljena. Samo ih ganjajte po evropskim sudovima, to je jedini nacin!
  • Stanoje
    29.09.2020 22:31
    Ako neispoštuju presudu, onda Švajcarska treba da zabrani emitovanje tih programa i da traži i od EU. Samo polako, Šolak nije budala.
  • Inspektor Višekruna
    29.09.2020 16:28
    ?
    Zar Šolak ne živi na Malti?
  • Slanina
    29.09.2020 09:48
    Najgora kazna
    Bi bila da moraju izjaviti u svojim medijima da je sve sto su pricali i sto ce nastaviti da pricaju zapravo laz. Ne trebaju Solaku pare, zaradjuje ih dovoljno. Ovo bi ih bas zabolelo.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar



Preostalo 1500 Karaktera


* Ova polja su obavezna
O nama Oglašavanje Kontakt Impresum Uslovi i pravila korišćenja Pošalji vest