Koalicija za decentralizaciju: Gde su linije Er Srbije iz Niša i koliko ih plaćamo da ne postoje?

Nacionalna koalicija za decentralizaciju (NKD) objavila je da se trenutno, umesto predviđenih 12 destinacija, sa niškog aerodroma "Konstantin Veliki" avionima "Er Srbije" može leteti samo na dve.
Koalicija za decentralizaciju: Gde su linije Er Srbije iz Niša i koliko ih plaćamo da ne postoje?
Foto: 021.rs (arhiva)
Zbog toga od nadležnih iz Vlade Srbije i ove avio-kompanije traže da navedu gde su linije za koje građani Srbije plaćaju subvencije. U saopštenju se podseća da su prošle dve godine otkad su "Er Srbiji" poklonjene subvencije za letove sa niškog aerodroma.
 
"Upozoravali smo i tada na mnoge problematične aspekte tog posla - koncept subvencionisanja, izbor destinacija preblizu postojećih linija što je izazvalo sumnju da je reč o gušenju lou-kost konkurencije prijemčive građanima. To što trenutno možete leteti na samo dve destinacije iz Niša avionima Er Srbije (Tivat i Frankfurt Han) implicira nepotrebnost i neuspešnost tog koncepta", navedeno je u saopštenju.
 
Iz NKD ukazuju da su bili u pravu kada su tvrdili da model subvencionisanja nije dobar, te da građani trpe štetu - plaćaju subvencije, a nemaju obećane linije.
 
Kako su lou-kost avio-prevoznici uglavnom normalizovali avio-saobraćaj prekinut pandemijom, iz Nacionalne koalicija za decentralizaciju postavili su nadležnima nekoliko pitanja u vezi sa avio-saobraćajem sa aerodroma u Nišu.
 
"Zašto nema subvencionisanih letova Er Srbije iz Niša, zašto Er Srbija ne ispunjava ugovor o subvencionisanim letovima, koliko građane košta neletenje Er Srbije iz Niša, kao i da li je ovo priznanje da je koncept subvencija bio loš i nepotreban", pitali su iz NKD.
 
Istakli su da je operacija centralizovanja i poklanjanja niškog aerodroma izvedena "ne samo bez političke, već i bez ekonomske logike i osećaja", pa su zato pozvali sve donosioce odluka da ne zaborave šta su dužni Nišlijama - razvoj aerodroma i jeftine letove.
 
"Uskoro ističu prvi ugovori sa "loukosterima" potpisani kad je aerodrom bio u vlasništvu Grada Niša. Pozivamo aktuelne beogradske vlasnike niškog aerodroma da učine sve da ti ugovori budu obnovljeni", navedeno je u saopštenju.

Podrži 021

021 je pokrenuo svoj gift shop - Shopins.rs, a kupovinom nekog od artikala direktno podržavate rad naše redakcije. Svaki vaš doprinos, ma kako bio velik ili mali, dragocen je. Jer pravo novinarstvo vredi.

  • mm

    27.07.2021 07:57
    da
    vecina inace leti iz Mdarske jer jeftiniji put do Mdarske nego BG a ima taksi prevoz do aerodruma u Madarskoj i lepo letis ko covek
  • NS

    27.07.2021 07:54
    @Djuri
    Iz NS sam kao i ime i ne treba nam aerodrom, dovoljno je buke i bez njega. Beogradski aerodrom je na 45 min od Novog Sada, pa većini Beograđana je aerodrom na više od 45 minuta vožnje. Imati aerodrom samo zbog imanja je besmisleno.
  • PSO

    26.07.2021 23:01
    PSO linije se dotiraju po putničkom mestu koje "poleti" ... Nema leta - nema ni dotacije.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija

Ko sve želi srpski litijum?

Mnogi su zainteresovani za litijum u Srbiji, a i politički značaj tog projekta je očigledan, ocenjuje "Frankfurter algemajne cajtung".