Za konkurenciju je imala samo svog dugogodišnjeg poslovnog partnera, piše Centar za istraživačko novinarstvo Srbije (CINS).
U aprilu ove godine, četiri meseca nakon početka vakcinacije u Srbiji, beogradski Štab za vanredne situacije je naredio Sekretarijatu za poslove odbrane, vanrednih situacija, komunikacije i koordinaciju odnosa sa stanovnicima Beograda da raspiše hitnu nabavku.
Prema saznanjima CINS-a, nabavkom su tražili firmu koja će osmisliti kampanju sa ciljem da se Beograđani vakcinišu. Naime, do 21. aprila je u glavnom gradu bilo vakcinisano više od 560 hiljada stanovnika, odnosno nešto manje od trećine ukupno vakcinisanih.
Nabavka je raspisana dva meseca kasnije, u junu, ali je zadržala "hitnost" pa na nabavku nije mogao da se prijavi svako, već samo one firme koje je Sekretarijat pozvao.
Prema dokumentaciji u koju je Centar za istraživačko novinarstvo Srbije (CINS) imao uvid, pozivi su poslati firmi Moskito ADV iz Beograda, Studiju za animaciju Studium i kompaniji Kronomedia koja izdaje časopis Satovi i nakit, o luksuznim časovnicima i skupocenostima.
Posao vredan 960.000 dinara je tek u avgustu dodeljen Moskito ADV, koja se bavi proizvodnjom i produkcijom video sadržaja i animacija. Ova firma povezana je sa vladajućom Srpskom naprednom strankom (SNS), otkriva CINS. Moskito od 2008. godine sarađuje sa naprednjacima radeći predizborne spotove i propagandne videe za vreme predizbornih kampanja.
Vlasnik Moskita Srđan Vasić na društvenim mrežama otvoreno podržava SNS i predsednika Srbije Aleksandra Vučića, posećuje stranačke skupove i ismeva opoziciju, navodi se u tekstu CINS-a.
Jasmina Marković iz udruženja Ponuđači Srbije kaže da ova nabavka nije trebalo da bude hitna. Ona objašnjava da nije logično da Sekretarijat čeka toliko da zaključi ugovor:
"Zna se kako se sprovodi nešto hitno, a zna se kako se sprovodi nešto ako ima vremena. Ako je nešto hitno vi ćete na ugovoru dati da se izvrši najkasnije do 15 dana, nećete čekati mesec dana", kaže sagovornica CINS-a.
Moskitu je na ovoj nabavci konkurencija bila firma Kronomedia, ali su ranije sarađivale. Naime, upravo je Moskito u više navrata radio reklame za promociju časopisa Satovi i nakit u izdanju Kronomedia-e.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 21
Ivan
Djuri
/
ej pa oni su i kamenu kocku pokvarili a ne jos da se bore protiv virusa
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar