Razlog je to što na mađarskom delu pruge još uvek nisu u potpunosti finalizovani završni radovi i sprovedena neophodna testiranja uređaja na samoj pruzi, saopštilo je danas preduzeće "Srbija voz".
Srpska strana je u dogovorenom roku završila sve potrebne infrastrukturne radove i sprovela sva neophodna testiranja, navodi se u saopštenju i ističe da među građanima Srbije vlada veliko interesovanje za putovanje do Segedina.
"Uvereni smo, međutim, da nećemo dugo čekati i da će se već u novembru uspostaviti železnički saobraćaj na ovoj relaciji. Sigurni smo i u brzinu i stručnost naših mađarskih kolega koji posvećeno i danonoćno rade na tome da svi tehnički i bezbednosni uslovi budu ispunjeni kako bi voz ponovo povezao naša dva pogranična grada. Putnike molimo za još malo strpljenja i razumevanja", rekao je v.d. direktor "Srbija voza" Ivan Bulajić.
Kapitalni i sveobuhvatni radovi na brzoj pruzi Beograd-Budimpešta započeti su u oktobru 2021. godine, a podrazumevali su i potpuno uklanjanje šina postavljenih 1869. godine. Nova brza pruga projektovana je za brzinu od 120 kilometara na čas za putnički, i 80 kilometara na čas za teretni saobraćaj, podseća u saopštenju "Srbija voz".
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 12
Marko
https://centraleuropeantimes.com/2023/09/budapest-belgrade-railway-project-hits-buffers/
"Kineske kompanije su u početku preuzele odgovornost za razvoj sistema osiguranja i kontrole vozova koji su neophodni za projekat, ali su naišle na poteškoće u ispunjavanju evropskih standarda. Tokom godina izgradnje koloseka pokazalo se da ni mađarski ni kineski entiteti nisu u stanju da instaliraju ETCS sistem i neophodne sigurnosne uređaje.
Kineski ekvivalent ETCS-a je znatno manje složen od evropskog. Odluka je da li da se uloži više u izgradnju relativno spore evropske železničke pruge ili da se zaposli nova kompanija koja će upravljati sistemom kontrole vozova – iako je neizvesno da li će projekat na kraju biti završen"
Miki
Srzentije
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar