Prosečno vreme potrebno za uspostavljanje komunikacije sa operatorom kol centra prilikom zahteva za preuzimanje pošiljke na adresi iznosi jedan minut i 25 sekundi, saopštilo je Regulatorno telo za elektronske komunikacije i poštanske usluge RATEL.
Merenje je takođe pokazalo da je prosečno vreme od podnošenja zahteva za preuzimanje pošiljaka do dolaska kurira na adresu četiri sata i 23 minuta, da 24,19 odsto zahteva za preuzimanje pošiljaka nije realizovano, odbijeno je odmah prilikom poziva kol centra ili kurir nije došao da preuzme pošiljku.
Što se uručenja pošiljaka tiče, 83,31 odsto ih je uručeno u roku od jednog dana, 0,59 odsto je imalo vreme prenosa duže od pet dana, 0,26 odsto pošiljaka je izgubljeno a 0,99 odsto je neuručeno, od kojih je većina vraćena pošiljaocima.
Uporedno merenje i analiza, "benchmarking" parametara kvaliteta poštanskih usluga rađeno je od oktobra do decembra 2024. godine.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar