Menu 021

Pokrajinski zaštitnik građana uveo dodatni broj za pritužbe tokom vanrednog stanja

Pokrajinski zaštitnik građana - ombudsman od danas je uveo dodatni dežurni telefonski broj za podnošenje pritužbi u vreme vanrednog stanja.
Info 24.03.2020. | 13:36
Radno vreme Pokrajinskog zaštitnika građana - ombudsmana je od 8:30 do 15 časova i u skladu sa tim građani mogu da podnose pritužbe kao i do sada, na brojeve telefona 021/487-41-44 i 021/55-77-27.
 
Van radnog vremena od 15 do 20 časova pritužbe se mogu podnositi na dežurni broj telefona 060/51-59-311, kao i 24 časa dnevno preko mejl adrese office@ombudsmanapv.org.
Autor: 021.rs
Preuzimanje delova teksta ili teksta u celini je dozvoljeno bez ikakve naknade, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.021.rs. Preuzimanje fotografija je dozvoljeno samo uz saglasnost autora.
  • Banaćan
    25.03.2020 13:18
    Šta je empatija ili poslovnost
    Prvo kaznite banke koje se ne prilagođavaju novonastaloj situaciji. Stari Voban ne želi preporučenom poštom da pošalje nove platne kartice štedišama starijim od 65 godina. Sa isteklim karticama ljudi ostaju bez sredstava za život. Toliko o tome da penzioneri mogu da budu bezbrižni.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar



Preostalo 1500 Karaktera


* Ova polja su obavezna
O nama Oglašavanje Kontakt Impresum Uslovi i pravila korišćenja Pošalji vest