Leva tunelska cev duga je 1.156 metara, a tunel "Čortanovci" obuhvata dve tunelske cevi, sa po jednim kolosekom, ukupne dužine 2.242 metra. Desna tunelska cev, duga 1.086 metara, probijena je 3. aprila, tokom vanrednog stanja u Srbiji.
Tunel i vijadukt "Čortanovci", koji se grade u okviru izgradnje pruge za velike brzine između Beograda i Budimpešte, jedan su od najvećih investicionih i infrastrukturnih projekata u ovom delu Evrope.
Radove na izgradnji nove pruge za velike brzine Stara Pazova-Novi Sad, uključujući i izgradnju tunela i vijadukta "Čortanovci", izvodi ruska kompanija RŽD Internešnl.
Izgradnja tunela i vijadukta "Čortanovci" počela je 11. avgusta 2017. godine, vrednost projekta je 337,6 miliona dolara, a finansira se iz ruskog kredita za modernizaciju srpskih železnica.
OGLASI RADNO MESTO! Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
Komentari 21
what?
https://www.swissinfo.ch/eng/business/gotthard-base-tunnel_world-s-longest-railway-tunnel-victim-of-own-success/43228674
nemanja
"...Ајде више не смарајте са таквим поређењима!.."
Jel tako da smeta kad se poredimo sa boljim
Aleksej
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar