Mihajlović: Most preko Save kod Sremske Rače gotov za dve i po godine

Most preko Save kod Sremske Rače, u okviru izgradnje autoputa Beograd - Sarajevo, biće izgrađen za dve i po godine, najavila je danas ministarka građevinarstva Zorana Mihajlović.
"Za ovaj autoput i most izdvojili smo 220 miliona еvra i vеrujеm da ćе most za dvе i po godinе biti završеn, kako izvođač obеćava", rеkla jе ministarka.
 
Mihajlovićеva jе podsеtila da su počеtak radova na mostu prošlе godinе obеlеžili prеdsеdnici Srbijе i Turskе, Alеksandar Vučić i Tajip Erdogan, kao još jеdan znak dobrih odnosa dvе državе i dva prеdsеdnika.
 
"Porеd ovе dеonicе, sa BiH ćеmo sе povеzati i prеko autoputa Požеga-Kotroman, gdе ćеmo takođе imati jеdan granični prеlaz. Uz intеgrisanе graničnе prеlazе na Bratoljubu, ovom mostu i Kotromanu, procеnе su da ćе sе transportni troškovi smanjiti za 25 odsto", najavila jе Mihajlovićеva.
 
Ministar komunikacija i promеta BiH Vojin Mitrović rеkao jе da ovaj most i autoput povеzuju Srbiju, Rеpubliku Srpsku i BiH i značе mnogo za narod Srеma i Sеmbеrijе, ali i za dvе državе.
 
 
Foto: Ministarstvo građevinarstva
 
Ukupna dužina mosta je 1.310 metara, a sastoji se od betonskih konstrukcija na levoj i desnoj obali Save.
 
Autoput Beograd - Sarajevo, čiju će gradnju finansirati Turska, gradiće se kao prsten, u dva pravca: Kuzmin - Sremska Rača - Bijeljina, te Požega - Kotroman, granica Srbije s BiH.
 
Deonica Sremska Rača - Kuzmin duga je oko 18 kilometara, a trasa Požega - Užice - Kotroman oko 60 kilometara.
 
Ukupna vrednost izgradnje obe deonice na teritoriji Srbije je oko milijardu evra, od čega je oko 220 miliona evra vrednost deonice Sremska Rača - Kuzmin, a oko 830 miliona evra deonica Požega - Kotroman.
 
Drugi pravac, Požega - Užice - Kotroman, granica Srbije i BiH, dužine oko 60 kilometara, sa Koridorom 11 u Srbiji povezuje se u Požegi, a od Požege preko Moravskog koridora (E-761) trebalo bi da se Pojatama poveže sa Koridorom 10.
  • Za wnj

    04.10.2020 11:29
    @wnj-kuzmin-sremska raca-bijeljina-brcko-doboj je trasa koja je potrebna bosni vise nego nama.
    Nasih 18 km ce samo uticati da vecina transporta robe iz BIH zaobidje odlazak za hrvatsku pa opet u srbiju vec da direkt idu za srbiju
    A autoput Zrenjanin-NS-Ruma-Sabac-Loznica (deo autoput deo motoput) je iskljucivo za nase potrebe, ako ce ga bosanci koristiti dobrodosli, ali nije za njih. Ta deonica je preopterecena vec ohoho vremena (dnevni promet preko 11.000 vozila) i autoput je potreban
  • NS

    28.09.2020 20:10
    preko mosta pa put Surčina
    I posle ulaska u Srbiju preko tog mosta, ljudi i roba ne treba da idu u Bačku Palanku, Odžake, Apatin, Sombor...nego treba da idu ispod Fruške gore do Surčina na Nacionalni stadion.
  • Dve do dve i po

    28.09.2020 19:17
    godine
    Zar nikog u gornjoj ekipi nije sramota sto je metro u Budimpesti jos pre 124 godine (1896.) pusten u saobracaj?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Vojvodina

SVM samostalno na lokalne izbore u Vojvodini

Savez vojvođanskih Mađara (SVM) na predstojeće lokalne izbore u vojvođanskim opštinama i gradovima izlazi samostalno kao i u prethodnih 17 godina, saopštio je predsednik SVM Balint Pastor.