Dva dana bez železničkog saobraćaja od Nove Pazove do Batajnice

Železnički saobraćaj između Batajnice i Nove Pazove obustavljen je do ponedeljka, 25. oktobra, u 13.45h.
Dva dana bez železničkog saobraćaja od Nove Pazove do Batajnice
Foto: Pixabay (ilustracija)
Razlog su radovi na izgradnji pruge u železničkoj stanici Batajnica, koji obuhvataju radove na staničnim kolosecima i polaganje nove skretnice. 
 
Putnički vozovi koji iz Šida za Batajnicu polaze po redu vožnje u 14.20 i u 16.57 sati, kao i iz Šida za Zemun u 19:12 sati, danas i sutra saobraćaju iz Šida samo do Nove Pazove. Takođe, vozovi koji iz Batajnice za Šid po redu vožnje kreću u 16:25 i u 19:54 sati, u dane vikenda ići će samo na relaciji Nova Pazova - Šid.
 
U nedelju, 24. oktobra, i ponedeljak, 25. oktobra, voz koji po redu vožnje iz Zemuna za Šid polazi u 5:18 sati, kao i iz Batajnice za Šid u 8:19 sati, polaziće za Šid iz stanice Nova Pazova, dok će voz koji po redu vožnje polazi u 5.55 sati iz Šida za Batajnicu ova dva dana saobraćati samo do Nove Pazove.
 
Radove izvodi konzorcijum kineskih kompanija "China Railway International" i "China Communication Construction Company", koji je zadužen za izgradnju pruge između Beograd Centra i Stare Pazove.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Vojvodina

Vozom do Bečkereka - evo sa'će

Pre nekoliko godina Vlada Srbije je ukinula i demontirala pruge u ukupnoj dužini od oko 700 kilometara, od čega je više od 430 kilometara bilo položeno po Vojvodini.