Rekonstruisano je devet kilometara otvorene pruge, jedan kilometar staničnih koloseka u Orlovatu, zamenjeno je pet skretnica i uređeno pet putnih prelaza.
Takođe, zamenjen je celokupan gornji sloj pruge, što je obuhvatalo postavljanje novih betonskih pragova, šina i tucanika, kao i rešetanje i mašinsko regulisanje koloseka.
Kako su podsetili iz Infrastruktura železnice Srbije, pruga je pre rekonstrukcije bila u lošem stanju.
Poslednji put radovi na ovoj deonici izvedeni su u periodu od 1963. do 1965. godine, brzina vozova iznosila je 30 do 40 kilometara na sat, a nosivost pruge bila je 16 tona po osovini.
Nakon rekonstrukcije osovinska nosivost pruge povećana je sa 16 na 22 i po tone po osovini, s obzirom da se na ovoj deonici odvija samo teretni železnički saobraćaj.
Svakodnevno između Orlovata i Lukićeva prođe 10 do 12 teretnih vozova, što je na godišnjem nivou između 3.500 i 4.500 železničkih kompozicija.
Radovi su trajali šest meseci i završeni su u roku.
Kako je saopšteno, planirano je da radovi rekonstrukciji pruge budu nastavljeni od Lukićeva u pravcu Кumana.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar