Javni prevoz u Subotici se ustupa privatniku na 15 godina: Uvode se nove linije, a menjaju postojeće

Grad Subotica raspisao je javni poziv za izbor koncesionara kome će na 15 godina poveriti javni gradski i prigradski prevoz, po modelu javno-privatnog partnerstva sa elementima koncesije.
Javni prevoz u Subotici se ustupa privatniku na 15 godina: Uvode se nove linije, a menjaju postojeće
Foto: 021.rs
Zainteresovani za ovu koncesiju mora imati važeću licencu za domaći linijski prevoz putnika.
 
Potrebno je da je zainteresovani ostvario poslovni prihod od najmanje milijardu i po dinara.
Uslov je i da nije bio u gubitku u poslednje tri finansijske godine, da je tokom perioda od najviše tri poslednje godine pre isteka roka za podnošenje ponuda obavljao usluge prevoza putnika po osnovu najmanje jednog ugovora o prevozu putnika u gradovima sa populacijom od najmanje 120.000 stanovnika u širem gradskom području prema zvaničnim podacima Republičkog zavoda za statistiku, piše u pozivu.
 
Takođe je uslov da je u periodu od minimum 15 godina obavljao gradski i prigradski prevoz putnika, navedeno je u tom javnom pozivu.
Tu je i uslov da zapošljava 110 profesionalnih vozača D kategorije, kao i da poseduje 110 autobusa, od čega minimum 15 minibuseva, 45 solo gradskih autobusa i 50 solo autobusa - od čega najmanje 55 autobusa norme Euro 6.
 
Ko ispuni sve ove uslove i ispostavi najnižu ponudu, dobija u koncesiju javni prevoz u Subotici na osnovu koncesionog akta koji je pre nešto više od mesec dana usvojila Skupština Subotice.
 
Uslovi iz tog akta navedeni su u konkursnoj dokumentaciji ovog tendera, a između ostalog predviđaju nabavku 55 novih savremenih autobusa, od čega polovinu njih pre zaključenja ugovora, uz rekonstrukciju autobuske stanice.
 
Privatnik će u gradu voziti na ukupno 11 linija, gde će u odnosu na postojeće stanje biti ukinute dve linije, dodate dve nove i biti izmenjene trase i stajališta na još četiri linije.
 
Kao linija 5 biće uveden autobus od Malog Bajmoka, preko ulice Braće Radić do Aleksandrova, a kao linija 13 autobus od Makove sedmice, preko Lifke, do Malog Bajmoka. 
 
Ukidaju se dosadašnje linije 8a i 10, a menjaju traje i stajališta na linijama 1a, 2, 4 i 8.
Privatnik će biti taj koji će određivati cenovnik i naplaćivati karte, dok Grad zadržava kontrolu i plaća koncesionu naknadu koja je procenjena na 290 miliona dinara godišnje.
 
Koncesija je procenjena na 4,35 milijardi dinara, a ime budućeg koncesionara, ukoliko bude zainteresovanih, biće poznato najranije 11. decembra, kada ističe rok za podnošenje ponuda.
OGLASI RADNO MESTO!

Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.

Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.

  • Nenad

    15.10.2024 19:12
    Znači Zvonko Veselinović
    i Radoičić opet u akciji .

  • Teodor

    15.10.2024 09:54
    GSP NS
    Generalna proba za Novi Sad

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Vojvodina