Skoro polovina Amerikanaca veruje da dinosaurusi i dalje nastanjuju Zemlju

Kada je "Park iz doba Jure" od blokbastera postao teorija zavere, zapitali su se mnogi kada su videli rezultate istraživanja.
Skoro polovina Amerikanaca veruje da dinosaurusi i dalje nastanjuju Zemlju
Pokazalo se da gotovo polovina Amerikanaca veruje da dinosaurusi i dalje postoje u nekim delovima sveta. Istraživanje je sproveo "Boat Rocker Studios" koji će uskoro na Diznijevom dečijem kanalu prikazati crtanu seriju Dino ranč namenjenu predškolcima.

Istraživači su anketirali 2.000 odraslih Amerikanaca i otkrili da četiri od 10 ispitanika veruje da su dinosaurusi izumrli pre 2.000 do 10.000 godina, mada je već odavno dokazano da su izumrli pre 66 miliona godina. Pored toga, oko 20 odsto Amerikanaca veruje da su izumrli pre samo 100 godina.

Otprilike 54 odsto ispitanika tvrdi da su oni živeli samo u Africi i Severnoj Americi.

Pored toga, svaki od ispitanika je trebalo da imenuje bar četiri vrste dinosaurusa, od više hiljada poznatih, i kao što se očekivalo, većina je znala samo T-reksa.

Nešto više od trećine je uspelo da se priseti brontosaurusa koji je postao popularan zbog dečijeg filma "Zemlja pre početka vremena". Ipak, 54 odsto nije uspelo da imenuje triceratopsa, dinosaurusa sa tri roga, koji se takođe pojavio u tom filmu.

"Dinosaurusi nas i dalje fasciniraju i još uvek ima toliko toga što ne znamoNova otkrića do kojih su došli naučnici zaista su promenila naučnu percepciju o tome kakvi su zapravo bili dinosaurusi. Sada znamo da su to bile pametne, aktivne, dinamične životinje više poput ptica nego ogromnih ljuspavih guštera, kako ih često prikazuju", kaže paleontolog Stiv Brusati sa Univerziteta u Edinburgu.

"Ukoliko želimo da budemo potpuno precizni, dinosaurusi u stvari nikada nisu potpuno izumrli – ptice potiču od dinosaurusa, što ih u stvari čini dinosaurusima", zaključuje profesor Brusati.
  • Paja

10.06.2021 10:48
    Dinosaurusi
    U tekstu stoji: "Pokazalo se da gotovo polovina Amerikanaca veruje da dinosaurusi i dalje postoje u nekim delovima sveta." POSTOJE, A NAJVIŠE IH JE U VAŠINGTONU

Mesec će dobiti svoju vremensku zonu

Bela kuća objavila je memorandum u kojem traži od američke svemirske agencije NASA da uspostavi novi standard za lunarne vremenske prilike do 2026. godine.