"Apelujemo na korisnike usluga da se za sva pitanja i reklamacije preduzeću obraćaju telefonski ili preko mejla, kako bismo svi zajedno što doslednije ispoštovali uputstva i preporuke Vlade Srbije za vladanje tokom trajanja vanredne situacije u zemlji. Pisanu poštu korisnici mogu ostaviti na šalteru Pisarnice preduzeća, ali apelujemo da to čine samo u slučaju izuzetne hitnosti i važnosti kako bismo svi zajedno neposredne kontakte sveli na najmanju moguću meru, za dobrobit cele zajednice", navode u Novosadskoj toplani.
Za sve informacije, kao i prijavu reklamacija na kvalitet usluge, korisnicima su otvoreni brojevi telefona 423-712, 420-853 i broj 0800-100-021, svakog dana od 6 do 22 časa.
U slučaju curenja na kućnoj instalaciji, zbog hitnosti intervencije i dostupnosti telefona korisnicima 24 sata, potrebno je pozvati na broj telefona 4881-105, koji je na raspolaganju isključivo za tu vrstu prijave. Korisnici mogu da nam se obrate i preko mejla adrese osj@nstoplana.rs.
OGLASI RADNO MESTO! Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.