Pasaž u Zmaj Jovinoj troši dovoljno vode da napuni olimpijski bazen

Jedan lokal, manje od 10 metara kvadratnih, dvoje radnika, jedan toalet i jedan umivaonik, a račun za vodu 40.000 dinara - upravo ovakva situacija je u pasažu 22/24 Zmaj Jovine ulice gde su preduzetnici dobili ogromne račune od vodovoda za prethodni mesec.
Pasaž u Zmaj Jovinoj troši dovoljno vode da napuni olimpijski bazen
Foto: 021.rs
Vlasnik jednog od lokala koji je na ovoj adresi već 31 godinu, a čiji je otac u istom lokalu prethodno radio 16 godina, za 021 kaže da se i ranije dešavalo da im stignu preuveličani računi za vodu, ali da je ovog meseca tražena suma neprihvatljiva. 
 
"Mi već godinama imamo problem sa vodovodom. Prvo smo dobijali račune od četiri, pet hiljada, onda sedam, osam, pa je neko vreme bilo 15 hiljada. Ja sam već nekoliko puta probao da pričam sa njima o ovom problemu, ali sa njima je nemoguće razgovarati. Na pitanje odakle toliki računi, oni odgovaraju da je u pitanju curenje za koje moramo sami da se pobrinemo, ali ja ne razumem kakvo je to curenje od 2.000 kubika vode mesečno što je otprilike količina vode u olimpijskom bazenu, pa ovo sve bi potonulo da je tako", kaže Slobodan S. 
 
Još jedan od problema je to što vlasnici nekih lokala dobijaju dva računa za vodu, jedan naslovljen na adresu Zmaj Jovina 22, a drugi na 24. Ovakva situacija, kako kaže Slobodan, traje godinu ili dve dana. 
 
Svi korisnici na ovoj adresi snabdevaju se vodom preko zajedničkog priključka koji se nalazi na broju 24, ali su na toj adresi postavljena tri vodomera: prvi za dva stana na broju 24, drugi za zajednički vodomer koji koriste poslovni objekti, a treći za poslovni objekat u čijem se podrumu nalaze svi vodomeri.
 
Problem je i u tome što se zakupci poslovnih prostora teško među sobom dogovaraju kada je u pitanju rešavanje komunalnih problema, koji na neke utiču manje, a na neke više.
 
Iz JKP "Vodovod i kanalizacija" za 021 kažu da su upoznati sa problemom korisnika na ovoj adresi.
 
"Poslovni prostori i uslužne radnje u pasažu nisu zainteresovani za konačno rešenje, a to je kompletna rekonstrukcija unutrašnjih instalacija zbog unutrašnjih curenja, kao i evidentiranje svih korisnika poslovnih prostora i ugradnja pojedinačnih kontrolnih vodomera. Radnici našeg preduzeća više puta su asistirali komunalnim inspektorima u popisu svih korisnika koji su povezani na unutrašnje instalacije, van naše nadležnosti. Takođe, više puta je od strane našeg preduzeća detektovano procurivanje na unutrašnjim instalacijama, koje korisnici nisu ili su delimično otklonili", navode u Vodovodu.
 
Što se tiče ispostavljanja po dva računa korisnicima, u Vodovodu objašnjavaju da se u slučaju postojanja razlike između zbira očitane utrošene količine vode preko svih kontrolnih vodomera i očitane utrošene količine vode na glavnom vodomeru, razlika deli na jednake delove svim korisnicima kontrolnih vodomera.
 
Po njima, rešenje je da svaki lokal ugradi svoj kontrolni vodomer i da se rekonstruišu unutrašnje instalacije. Oni takođe navode da, što se tiče curenja na unutrašnjim instalacijama, korisnici se mogu obratiti "Vodovodu“ da izvrši uslugu detekcije curenja koja postoji u ponudi komercijalnih usluga preduzeća, pa se, samim tim korisnicima naplaćuje, što bi značilo da zakupci lokala moraju da se dogovore o podeli troškova, što je, sudeći po dosadašnjim iskustvima, teško verovatno.
  • Aleksandar

    15.08.2018 23:14
    @SaleNS: to znači da se neko u tvojoj zgradi dobro zeza na tvoj račun. Kreneš po stanovima pa ustanoviš ko troši toliko vode. Najlakše je radnike ponižavati. I ja bi voleo tako, da trošim a da ne platim. PS to što ga ti nisi video mesecima znači da čovek dobro radi svoj posao jer te ne uznemirava, obrati se u vodovodu pa će ti oni reći. PSS vodomer možeš i sam očitavati to se zove samočitač.
  • Salamander

    15.08.2018 21:47
    @ Antiseparatista bot
    To ti postavi pa dokaži da nije.
    A " nove" varijable su odavno tu.
    To što ti ne znaš: ne znači da ne postoje.
    Bilo kako bilo: vi iz vodovoda kradete.
    Koliko god se branili, ne može biti da svim domaćinstvima cure svi vodokotlići.
    To je nemoguće.
    A ovo sa zamenama vodomerača, je evidentno.
    Idi skini sve novopostavljenebvodomere, pa dokaži da nije tako.




  • Antiseparatista

    15.08.2018 15:02
    E moj salamanderu
    Uvodimo nove variable u raspravu. Sad imamo i vazdusne cepove. Aj da resimo ovo jednom za svagda. Ti lepo postavi merac pritiska i pokazi nam kako to pritisak u cevima osciluje 200 puta dnevno i kolika je amplituda oscilacija.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti