FOTO: Traži se projektant garaže u Šafarikovoj

Ovaj tender Uprave za građevinsko zemljište i investicije (UGZI) je bio očekivan, jer se gradnja garaže najavljuje već dve godine.
Projektovanje je čekalo da se reše imovinsko-pravni odnosi. S obzirom da je Grad raspisao teneder za projekat jasno je da se napredovalo u rešavanju otkupa zemljišta ili je ceo postupak pri kraju.
U tenderskoj dokumentaciji se navodi da se garaža mora graditi na osnovu rešenja datog u arhitektonskom konkursu iz maja 2008. godine. Budući objekat od oko 9.500 kvadrata će imati podrum, suteren i četiri sprata, sa oko 300 parking mesta.
Podsetimo da je arhitektonsko rešenje garaže izabrano pre deceniju kada su Zavod za izgradnju grada (prethodnik UGZI-ja) i kompanija Matijević na međunarodnom konkursu za projekat hotela Centar i garaže izabrali rad tima koji je predvodio arhitekta Branislav Mitrović. Iako je hotel načelno sagrađen prema nacrtu, nije do kraja sve ispoštovano pa se izgled ovog objekta razlikuje u odnosu na planirani. Zbog specifičnog izgleda novosadska javnost ga je prozvala "radijator". Sada se postavlja pitanje koliko će konačni projekat i gradnja garaže biti u skladu sa nagrađenim rešenjem iz 2008. godine, odnosno da li će i tu biti odstupanja kao u slučaju hotela.
Za izradu projekta iz gradskog budćeta biće izdvojeno 15 miliona dinara, dok su ranije procene da bi sama gradnja garaže koštala više od 300 miliona dinara.
Dodajmo i da je ovo druga javna garaža koja se planira u centru, jer je Grad krenuo u i projekat izgradnje podzemne garaže ispod zelene površine kod Banovine, za šta je već raspisan tender za projektovanje.
Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
Komentari 22
Nikola
Zar nije normalno u prizemlju garaže napraviti perone za gradske autobuse? Bili bi delimično zatvoreni, kao i ostatak parkinga, ne bi ružili grad, a putnici i vozači autobusa bi konačno dobili normalno mesto za čekanje autobusa i pravljenje pauze.
Takav autobuski terminal bi mnogo više doprineo popravljanju saobraćaja u gradu nego nekoliko desetina parking mesta koja bi tako bila izgubljena. Autobusi mogu da prevezu mnogo više putnika od automobila, naročito u centru grada gde ne postoji mogućnost za proširenje ulica.
Blade
Veselko
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar