Menu 021

Nepoznato da li iko želi da upravlja novosadskim javnim garažama

Još nije poznato da li se iko javio na neobavezujući poziv Grada da se prihvati posla upravljanja i održavanja šest javnih garaža.
Novi Sad 17.04.2019. | 09:01 > 09:19

Naime, neobavezujući poziv Grada je istekao još 8. aprila, a iako je 021 pre više dana nadležne u gradskoj upravi pitao kakvi su rezultati, odnosno da li se iko odazvao pozivu, odgovora još nema.

Podsetimo da je Grad polovinom januara u javnom pozivu zatražio potencijalne partnere koji bi izgradili i potom upravljali javnim garažama u Ulici Modene, na uglu ulica Uspenske i Šafarikove, kod Banovine, u Ulici Branimira Ćosića, kod Železničke stanice i na Detelinari, uz Bulevar Evrope.

Iako su ranije rađene neke studije, većina ovih garaža su još uvek samo ideje u urbanističkim planovima, dok je za garažu u Šafarikovoj nedavno uspeo tender za projektanta, a za garažu kod Banovine nije jer nije uspela javna nabavka.

Javni poziv za šest garaža Grad je raspisao kako bi video da li ima zainteresovanih partnera, s tim da je napomenuto da poziv ne znači nužno da će javno-privatnog partnerstva i biti.

Mada aktulena vlast izborom partnera računa na smanjenje troškova gradnje javnih garaža, s obzirom na iznose projektovanja, izgradnje i održavanja, veliko je pitanje da li iko od privatnika ima finansijski interes da uđe u ovakav projekat, jer bi se garaže gradile prvenstveno bez komercijalnih delova, namenjenih za iznajmljivanje.

U Novom Sadu postoje dve javne garaže u privatnom vlasništvu, jedna na Bulevaru Oslobođenja i druga na Limanu.

Autor: zarkob@021.rs
Preuzimanje delova teksta ili teksta u celini je dozvoljeno bez ikakve naknade, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.021.rs. Preuzimanje fotografija je dozvoljeno samo uz saglasnost autora.
  • Profesionalac
    18.04.2019 12:03
    Nema svrhe pravljenje garaza, dok se ne uvede decidna i obavezujuca odluka da vise nema parkiranja gde kome padne na pamet. Tu prvenstveno mislim na krimose koji parkiraju po bulevaru na trotoarima i sl.a koje, gle cuda, pauk nikad ne nosi.
    Tek po resavanju ovog pitanja, kao i stroge zabrane parkiranja u krajnjoj desnoj traci sa upaljena 4 migavca, moze neko i da razmisli da udje u javno- privatno partnerstvo
  • Nemanja
    17.04.2019 12:20
    Privatnik
    Paz' da nece iko da spuca milione u izgradnju garaze i onda vraca 50 po 50 RSD...
    Kao sto neko vec rece, kada bi uveli ekonomsku cenu parkinga, iste bi zvrjale prazne a ljudi se parkirali kao i do sada jedni preko drugih.
  • EvoOvako
    17.04.2019 11:27
    Ako
    Se malo ugledamo na uređene zemlje, sredićemo javni prevoz i obezbediti ljudima da voze bicikl i naravno izvršićemo decentralizaciju.
    Posle toga bi sasvim dovoljno garažnih mesta bilo.
  • Bane
    17.04.2019 10:50
    Mi nemamo kompetentne ljude da naprave garaže što se može videti iz primera novoasdskih i beogradskih garaža. Garaže su jako komoleksni inzinjerski projekti svuda u svetu jer zahtevaju maksimalno iskorisćenje prostora uz komforne manevre. Odlični primeri kako garaže ne treba da budu projektovane su garaža u Promenadi i parking kod pozorišta. Svaki normalan inženjer će vam reći da pravljenje podzemnih garaže u Novom Sadu su čista glupost, samo nadzemne ali cela poenta ovoga je oprati lovu kroz gradnju a ne parking mesta.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar



Preostalo 1500 Karaktera


* Ova polja su obavezna
Cenovnik Impresum Kontakt Pravila i uslovi korišćenja Pošalji vest