Taj i ugovor o kreditu potpisani su sa kineskom Eksim bankom.
Ministarka saobraćaja Zorana Mihajlović rekla je da je deonica Novi Sad-Subotica treća deonica brze pruge Beograd-Budimpešta na teritoriji Srbije, duga 108,2 kilometra, za čiju izgradnju je prošle godine potpisan komercijalni ugovor sa konzorcijumom kineskih kompanija Čajna komjunikejšens end konstrakšen kompani i Čajna rejlvej internešenel, vredan 1,16 milijardi dolara.
"Za ovu deonicu je najvećim delom pripremljena tehnička dokumentacija, a očekujemo da krajem godine počnu radovi, koji će trajati oko dve i po godine", rekla je Mihajlović.
Potpisan i ugovor o izgradnji autoputa Preljina-Požega na Koridoru 11
Deonica Preljina-Požega duga je 30,9 kilometara, a vrednost radova, koje će izvoditi kineska kompanija ČČ je 450 miliona evra.
"Na ovoj deonici u toku su pripremni radovi, država je završila eksproprijaciju, spremila tehničku dokumentaciju, prave se kampovi u blizini Lučana. Potpisivanjem finansijskog ugovora stiču se uslovi da započnu radovi na izgradnji. Početkom leta biće puštena u saobraćaj deonica od Obrenovca do Preljine, dužine 103 kilometra, do kraja godine završavamo i deonicu Surčin-Obrenovac, a paralelno krećemo izgradnju nastavka ovog auto-puta, od Čačka do Požege", rekla je Mihajlović.
Ona je naglasila da je taj auto-put važan ne samo za brži razvoj zapadne Srbije i povezivanje tog kraja sa Beogradom, nego i za povezivanje Srbije sa regionom.
"Kod Požege će se ukrštati autoput Beograd-Sarajevo i Koridor 11 ka Crnoj Gori, a kod Čačka, preko Moravskog koridora, biće povezan Koridor 11 sa Koridorom 10", navela je Mihajlović.
OGLASI RADNO MESTO! Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
Komentari 6
Sasvim neverni Toma
Pavle
wnj
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar