Menu 021

Tri člana Programskog saveta RTV: Skandalozno izveštavanje o protestu u Kampusu

Tri člana Programskog saveta Radio televizije Vojvodine (RTV) ocenila su da je "skandalozan način na koji je ta medijska kuća izvestila o jučerašnjem protestu u Kampusu novosadskog Univerziteta, jer se u svom izveštaju, koji je objavljen na internet sajtu, pozvala na medij koji je među rekorderima u kršenju Kodeksa novinara Srbije".
Novi Sad 12.06.2019. | 20:34 > 20:45
Tri člana Programskog saveta RTV: Skandalozno izveštavanje o protestu u Kampusu
Foto: 021.rs
Saopštenje su potpisali Miloš Katić, master ekonomista iz Kule, Aleksandra Đurić Bosnić, doktor nauka o dramskim umetnostima, medijima i kulturi iz Novog Sada i Srđan Arsenijević, reditelj iz Novog Sada. 
 
"U prenošenju informacija iz ovog tabloidnog medija, RTV je ujedno preneo i više neistina, netačnih informacija i lažnih navoda, što je u potpunoj suprotnosti sa ulogom koju je država Srbija zakonima poverila javnim medijskim servisima. Ključna uloga javnih servisa da pruže tačne i pouzdane informacije o dogadjajima u društvu kako bi gradjani imali oslonac u donošenju odluka koje su važne za njihove živote i društvo u kojem žive, a ne da svojom uređivačkom politikom staju u odbranu vlasti ili jedne politike", navodi se u saopštenju.
 
Troje potpisnika ocenjuju da je "prenošenje lažnih vesti neprofesionalno, a u situaciji kada su tri mlada studenta pretučena zbog svog aktivizma ili političkog mišljenja, jasno je i da je RTV tendenciozno prenela pomenutu vest na svom portalu, bez provere izvora i tačnosti informacija koje se u tom tekstu nalaze, da bi se dodvorila eliti koja je trenutno na vlasti".
 
"Time je prekršila zakone ove zemlje, Kodeks novinara i što je najgore od svega, stala rame uz rame sa svim onim medijima koji već godinama u Srbiji kreiraju atmosferu linča prema neistomišljenicima aktuelne vlasti. To kako je RTV informisala gradjane o jučerašnjem protestu protiv prebijanja studenata u Novom Sadu, predstavlja iskrivljenu sliku stvarnosti i tužnu istinu da je medijska etika za vojvođanski javni servis odavno mrtva", saopštili su ovi članovi Programskog saveta RTV.
 
RTV je sinoć preneo pisanje Kurira koji je objavio tekst pod naslovom "Podmetačina đilasovaca tuču grupe huligana levičara i desničara pokušali da predstave kao napad na opoziciju".
 
"Velika prevara trenutno se odigrava u Novom Sadu, gde opozicija održava skup protiv prebijanja tri studenta za vikend, a zapravo je reč o sukobu levičara i desničara huligana, saznaje Kurir. Međutim, svi oni koji učestvuju u ovoj prevari su ustvari iz lokalne sredine, poput Janka Veselinovića, Duška Radosavljevića, Dinka Gruhonjića, Nedima Sejdinovića, kao i Jelene Anasonović, Branislava Grubačkog i Milorada Kapora", navodi se između ostalog u tom tekstu.
Autor: 021.rs, Beta
Preuzimanje delova teksta ili teksta u celini je dozvoljeno bez ikakve naknade, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.021.rs. Preuzimanje fotografija je dozvoljeno samo uz saglasnost autora.
  • x
    13.06.2019 17:32
    sve uvlakaci
    Kako je nekad bilo lepo gledti RTV. Sad svi postali uvlakaci. Zasto se stide da govore istinu? Zar treba sve da bude isto kao na RTS, Pinku i td. Vi ste novinari i treba da prenosite istinu a ne da radite samo za sns. Osvestite se, mi vas placamo.
  • Laufer
    13.06.2019 14:15
    Žutica
    Skandalozno je to, što u programskom savetu sede ljudi, koji su postavljeni od strane bivše vlasti, članovi i simpatizeri DS-a i istomišljenici Latinke Perović- dokazane "mrziteljke" svega "srpskog"!
    (Hvala Facebook-u !!)
    I ko bi još poverovao, da u vreme kada SNS imà apsolutnu podršku naroda u Srbiji(a možda i u Beogradu), toj partiji trebaju "izleti" sa prebijanjem nebitnih likova, pa još "slobodnomislećih studenata"?
    Nema takvih(slobodnomislećih) - pogotovo u opoziciji!
  • Marta Mrazovac
    13.06.2019 10:42
    Zato i mnogo ljudi odlazi sa rtv.
  • Mitar Mrkela
    13.06.2019 10:30
    Putovanja
    Da vidite kako pojedine novinarke i urednice putuju po svetu o trošku RTV-a. Miljenice direktorice ili direktora.

KOMENTARI nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje autora komentara.

NEMAMO nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za izbor komentara koji će biti objavljeni i nemamo obavezu obrazlaganja odluka s tim u vezi.

NEĆE BITI OBJAVLJENI komentari koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje, koji sadrže pretnje, uvrede na rasnoj, verskoj i nacionalnoj osnovi, netoleranciju svake vrste, upućuju na nezakonit sadržaj ili predstavljaju osnov za utvrđivanje građanske odgovornosti. Neće biti objavljeni ni oni komentari koji su opsceni, pornografski ili klevetnički.

NEĆE BITI OBJAVLJENI komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste, koji se odnose na uređivačku politiku i koji su napisani velikim slovima.

MOLIMO VAS, obratite pažnju na pravopis i gramatiku, prednost imaju komentari koji su napisani bez pravopisnih i gramatičkih grešaka.

OGRANIČENO je pisanje komentara na 1.500 karaktera.

PORTAL 021 zadržava pravo da bez prethodnog obaveštavanja, u svakom trenutku, ukloni ili onemogući pristup bilo kom sadržaju i nalogu po sopstvenomm nahođenju, za koji se utvrdi da predstavlja kršenje odredaba ili da je na drugi način štetan za 021.

Napiši komentar



Preostalo 1500 Karaktera


* Ova polja su obavezna
Cenovnik Impresum Kontakt Uslovi korišćenja Pošalji vest