"Parking servis" u Novom Sadu uveo elektronske povlašćene stanarske karte

Elektronska povlašćena stanarska karta nova je usluga koju je uveo "Parking servis" u Novom Sadu.
"Parking servis" u Novom Sadu uveo elektronske povlašćene stanarske karte
Foto: 021
Stanari koji ispunjavaju uslove za dobijanje mesečne povlašćene parking karte sada imaju mogućnost da je dobiju i produže, bez dolaska u prostorije "Parking servisa". 
 
Cena parking karte će i dalje biti 130 dinara mesečno.
 
Portalu ePPK korisnici mogu pristupiti preko sajta Parking servisa, gde se nalazi i uputstvo o postupku dobijanja, odnosno produženja elektronske parking karte.
 
Do elektronske parking karte građani mogu da dođu tako što se najpre registruju na portalu ePPK, koji se nalazi u u odeljku povlašćene i pretplatne parking karte, a potom popune zahtev. Ukoliko ispunjavaju uslove dobiće potvrdu da je zahtev odobren, kao i predračun za tražene usluge koji mogu platiti onlajn ili fizički u pošti ili banci. Po evidentiranju uplate, podnosilac zahteva dobija imejl da je parking karta aktivna, kao i podatke o periodu važenja i spisak ulica u kojima je karta validna. 
 
Povlašćena karta se aktivira najranije trećeg dana od dana kreiranja zahteva i plaćanja, a izdaje se na vremenski period od najmanje mesec dana i najviše 12 meseci, navode u Parking servisu.
  • Mikan

    03.12.2019 16:51
    Hoćete li već jednom vratiti START-STOP sistem parkiranja, ili se još uvek niste dovoljno nafatirali od greb greb i SMS naplate? Parkiram se deset minuta a platim ceo sat. Ili ste možda uvideli da ste se zeznuli sa tim načinom naplate i da vam je mala "zarada" ? Mnogo mi nešto dugo "nema internet konekcije".....
  • Stef

    03.12.2019 16:48
    Lugar
    Odlicno ,vozila za zimsku sluzbu sa celavim gumama zahvaljujuci rukovodiocu transporta a uvodjenje elektronske naplate lakse da neko dobije stanarsku a nestanuje na toj adresi lepo smisljeno za muvanje.
  • @luigi

    03.12.2019 16:48
    U gradu ovakve velicine i ovakvih kapaciteta, u celom uredjenom svetu - zaposleni ljudi vecinski ne idu na posao sopstvenim vozilom, nego javnim transportom, jer je drugacije neizvodljivo. Liman tri je osmisljen i dizajniran kao stambena zona grada, a deo je nedavno pretvoren u poslovnu. To je poprilicno narusilo kvalitet zivota stanara ove zone, ali sta je tu je, korupcija je odradila svoje i sad nema nazad. Ipak, da se spase sto se spasti moze, logicno je da se nesto preduzme radi zastite stanara kad je u pitanju saobracaj i parking. Time bi zaposleni u novoj poslovnoj zoni izgubili privilegiju odlaska kolima na posao, sto nije nista neobicno za poslovnu zonu, naprotiv, to je pravilo, a stanari bi dobili opet mogucnost da drze svoje automobile pred svojom zgradom, sto je i karakteristika stambenih zona.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti

Da li će Novosađani slušati Beograd?

Po prvi put od 2016. godine deluje da je opozicija u Novom Sadu koliko-toliko na nogama. Nije sjajno, ali je rezultat koji bi prodrmao aktuelnu vlast bio na vidiku.